Kesässä on kaikki kaunista, mutta minua ärsyttää ilman paitaa olevat miehet yleisellä paikalla. Kuinka suhtaudut siihen?

Ei ole kovin hemaisevaa, kun ns. kaljamaha retkottaa housunkauluksen yli.
Varsinkin ravitsemuspaikoissa.

Avainsanat: paidaton mies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 09:30

Paidaton mies yleisillä piakoilla kertoo jostain esiintymishalusta siinä seurueessa. Minä aina mulkaisen sellaisia, yleensä kyseenalaisia "komistuksia", varmaan ymmärtävät jotain katseestani...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 09:24

Minusta alastomuus ei kuulu kuin umarannalle ja sielläkin pitää olla uikkarit tai uimaasu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 09:25

Minua häiritsee myös ne paidattomat miehet esim. kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 09:30

vaikkahan olis kuinka pyykkilautavatsa ja komeat lihakset, niitä voi näytellä paidattomana kuntosalilla tai uimarannalla, ei kaupungilla eikä kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:17

Samma här..öklöttää paidattomat miehet yleisillä paikoilla. Kotona ja uimarannalla ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:32

Uimarannalle tuo kuuluu, pistäkööt paidat päälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 14:43

Yksi kauheimmista kesän näyistä :( Vaikka se vartalo olisi kuinka atleettinen, eli useimmiten ei...Niin vaatteet päälle yleisille paikoille! Sama muuten koskee naisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 15:35

Paidattomat miehet ovat kauhistuttava näky.Sitten vielä niillä on usein vielä kainaloissa sellaiset yököttävät ajamattomat kainalokarvat.Huomaavatkohan ne itse ollenkaan kuinka vastenmielisiä otuksia he ovat?
Siisti, hyvältä tuoksuva puettu mies on kaikille mukava katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 16:25

Paidattomuus ja liian pienet paidat, aivan yhtä kaameen näköstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 18:04

Taidan olla kovin sivistymätön, kun en osaa järkyttyä (julkisesta) alastomuudesta. Minusta alastomuus on normaalia ja hyväksyttävää. En liitä siihen seksuaalisuutta. Mikä alastomuudessa ihmisiä niin puistattaa?
Itsekin heittäisin paidan helteellä pois, jollen olisi naispuolinen; Yläosattomuutta ei hyväksytä meillä samalla tavoin kuin miehillä... Kotona saan onneksi olla miten päin haluan.

Luulen olevani kaappinudisti. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 18:05

öö.. tuota. Yleensä pyrin kyllä pitämään paidan päällä. Mutta jos on oikein sikakuuma, niin voi se joskus unohtua. Eikä se ole mitään esiintymistä, vaan oman olon helpottamista. Viis veisaan, mitä muut ajattelevat. Sorry kaikille jotka siitä huonon olon saa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 01:59

Eipä tuo paidaton nainenkaan ole aina kovin hemaiseva?
www.riemurasia.net/jylppy/me...45&c=5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 12:02

Mies jolla karvainen maha roikkuu ja tissitkin niin riippuvat että rintsikat pitäisi olla, on kerrassaan vastenmielinen näky. Ja siihen vielä päälle liian pient sortsit ja sukat sandaaleissa, niin a vot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 08:39

Kovin karsaasti suhtaudun, tuokin on jokin perisuomalainen ilmiö, missään muussa maassa (ei ole havaintoja ainakaan) eivät miehet kulje ilman paitaa yleisillä paikoilla. Myös naisten liian niukka pukeutuminen on rumaa - pienen pienet shortsit ovat ikävä näky.
Junttimaista käytöstä siis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:55

Katukuvassa ei ainakaan ennen saanut paidatta kulkea. Mutta ei ole mitenkään komeaa katsottavaa vanhempien ylisuurten mahojensa kanssa kulkevia miehiä. Komeat salskeat nuorukaiset kyllä menettelee... hih.