Onko sinulla ollut räjähtävää pyykinpesu konetta?

Luin ilta-lehdestä,että pyykinpesu kone voi räjähtää niin kuin kävi tälle perheelle mistä juttu kertoi.Mietin,että missä on tehty väärin,kun tälläistä voi tapahtua.

Avainsanat: räjähdys kylpyhuoneessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 07:37

Ohessa linkki aiheeseen:
www.iltalehti.fi/uutiset/201...7_uu.shtml

Itselläni ei onneksi pesukone ole räjähtänyt, toivottavasti pysyykin kunnossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 08:18

no kaikkea voi tapahtua, itselleni ei ole pesukoneen kanssa noin käynyt... saati minkään muunkaan tuotteen kanssa...
Ai juu lamppulle on käynyt noin ja kanta jäi sisään joten mies sitä sieltä kaivamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 08:43

No jo on aikoihin eletty. Hurjannäköistä jälkeähän tuo on tehnyt.
Olipa onni pikku mukuloilla, kun eivät tällä kertaa olleet katsomassa
pyykin kieppumista.
ei ole räjähtänyt mitään kodinkonetta, mutta käyttäjä on voinut räjähtää joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 09:33

ei ole onneksi pyykinpesukone paukkunut. silitysrauta on joskus syttynyt tuleen itsekseen odottaessani sen lämpenemistä ja vanha telkkari mökillä alkanut savuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 09:38

Ei ole vielä moisia ikävyyksiä sattunut, mutta mahdollista se kyllä olisi voinut olla. Yksikin pyykkikonen vuosi kauan aikaa vettä, ja kun sen sitten avasin kuoren alta, vesivuoto suihkusi pitkin sähkölaitteita...ihme, ettei mitään vakavampaa ehtinyt tapahtua. Nykyinenkin pyykkikone laskee alleen...pitäisiköhän taas tehdä "naisremontti"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 13:24

Pyykkäri voinut räjähtää joskus muttei kone..todellakin tuollaista tapahtuu aika ajoin. Samoin televisiokin voi pamahtaa ja monesti syynä voi olla paksu pölykerros. Kannattaa puhaista pölyt pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 20:14

Ei vielä Ole sentään mikään keittiökone räjähtänyt minulla .luojan onni. Mutta siskollani rupesi savuamaan. Siinä oli vialliset laakerit. Kone oli entinen .Osti uuden koneen.,Kertoi minulle asiaa ja sanoi että luojan onni että oli kotona ja huomasi. Savua oli joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:30

Ei ole onneksi tuollaista meillä sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 21:48

Ei ole pesukone eikä muutkaan kodinkoneet räjähdelleet. Mistäpä noita tietää, kait se saadaan selvitettyä jälkeen päin tutkimuksissa.