Onko lompakkoonne pujahtanut väärennetty kolikko?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p2

Avainsanat: väärä vitonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 07:11

Ei ole sillä maksan aina tasarahalla =(muovirahalla). Kolikoita en kantele lompakossani pinupin kuvat riittää.
Sitäpaitsi tuo ei ollut väärennetty oli aito italialaisten pesupoletti. "Peruskonna" maalaisilla on muitakin outoja kotkotuksia.

Kysyjän kommentti

Kyllä kolikoita tarvitaan kaikenmaailma automaatteihin,esm. pysäköintiautomaattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2011 - 07:29

Ei ole pujahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 08:19

Tuli ainoastaan Veikko Lavin laulu mieleen:

Kun Käkisalmen markkinoilta ennen sotia väärän vitosen, isä toi kotia sanoi, että raha meille onnen suo rikkautta, rakkautta pirttiin tuo. ...

www.youtube.com/watch?v=R08_KvPXcys

Muusta ei ole tietoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 08:43

Ei ole pujahtanut lompakkooni väärää kolikkoa ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 08:48

ei vääriä kolikoita, mutta seteleitä kylläkin. taannoin 90-luvulla vähän hulvattomasti matkaseuralainen vaihtoi rahaa Tsekeissä. :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 09:43

Ei ole tullut saaneeksi väärennettyjä ja oikeitakin liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 10:36

Ei ole onnistanut rahanvaihdossakaan, mutta "väärää kolikkoa" pidän aina kukkarossani! Egyptin 50 piasteria on ihan euron kolikon suuruinen. Käytän sitä kauppojen kärryissä kolikkona, sillä se säilyy kukkarossa. Kolikon arvo on tällä hetkellä n. 4 cnt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 12:44

Löydettiin Egyptin pyramiideilta jännä kolikko...
on 2 centtiä toiselta puolelta mutta on kuin olisi 2 kolikkoa päällekkäin mutta ei niitä liimattu ole yhteen, jäi vain muistoksi nyt laatikkoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 17:23

En ole ainakaan huomannut..tosin aika vähän käsittelen rahaa, kun kortilla maksan. Hui Toffea..etkös ole kuullut ettei pyramiidien läheltä kannata ottaa mitään mukaansa. Miun silloinen kaveri otti jonkun kiven ja hänen elämänsä on mennyt alamäkeä sen jälkeen koko ajan. Alkaen ensin siitä, että jätin hänet sen reissun jälkeen. Tuurijuoppo hunsvotti olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 19:12

Ei ole, en ole huomannut ainakaan. Kerran yksi koitti satasta vaihtaa mutta kukaan ei vaihtanut. Hetken päästä poliisit vei ukon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 20:44

En ole ainakaan huomannut ja kaikki on myös kauppoihin kelvannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 12:07

En ole sellaista huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 04:34

En ainakaan ole huomannut.