Havaitsetko lievää yhdennäköisyyttä?

www.telegraph.co.uk/news/new...kings.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 10:46

Mulla on yksi kissoistani "Hitler" kissa, se on musta-valkoinen ja kuono on musta, aivan kuin sillä olisi viikset. Henkilöt jotka näkevät kissani ensimmäistä kertaa, nauravat makeasti.
www.catsthatlooklikehitler.c...igmiaow.pl

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 11:01

Mulla ei sytyttänyt heti,mutta tekstin jälkeen löytyi yhdennäköisyyttä,haittaakos toi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 11:12

Sama kuin PateT.llä, ei järki käsittänyt, mutta vasta luvun luettuani asia selvisi.
epäievätkö, että "Aatu" on sieluineen mennyt kissaan.
Taitaa näitä "Aatuja" olla enemmänkin, vaikka ei käsimerkkiä olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 14:59

:DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 15:01

No hetihän mää hokasin. Söötti kisu kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 15:13

Ulkonäöllistä yhdennäköisyyttä hitlerkatissa ja Aatussa(hirmmu-ukkeleista hirmuisimmassa kautta aikain) toki on, mutta luonteet eivät taatusti natsaa yhteen ellei kuvan katti ole sitten villikissojen rotua, mitä itse tohdin epäillä ja vahvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 18:50

Parempi versio kuin aikaisempi.. ja taitaa olla muutenkin kiltempi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 11:31

Selvästi nenulin alla yhden näköisyyttä,mutta silmät aivan liian kauniit kuuluakseen natsi Aatulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2011 - 22:50

Todentotta - olisikohan uudesti syntynyt "Aatu" kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 20:08

Miksi viatonta luontokappaletta noin kiusataan!