Onko ralli sun rattosi - eli seuraatko Neste Rally Finlandia radiosta, telkkarista, netistä vai paikan päällä rymyten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 18:13

Kyllä tuossa kaiken aikaa ralliradio on päällä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 29.07.2011 - 12:35

valitettavasti ralli ei ole rattoni, en ymmärrä koko hommaa, raha ratkaisee voittajan, ajotaidon osuus on liian vähäinen :( mukavaa tietysti jos suomalaiset pärjäävät ;)

Lisätty: 29.07.2011 - 15:02

jostain syystä samat tallit pärjäävät aina niin rallissa kuin esim. formuloissa, väitän että palkintopallijärjestys muuttuisi täysin jos autot arvottaisiin kisan alussa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 14:14

Ei raha ratkaise voittaajaa, tosin joskus politiikka on ratkaissut jopa luokkavoittajan.
WRC-sivuilta on kiva katsoa kuka jää millekin välille väliaika tuloksissa?
Sopii mennä yrittämään ajotaidollasi, lupaan tulla eka pätkän ensimmäiseen mutkaan buuaamaan. Pidemmälle et tuskin päässe amu.
Eilen illalla tuli maxilta hyvä ohjelma autojen suunnittelusta. Japanilainen tietokonepelin =ohjelmien tekijä kertoi erään kilpa-auton sunnitteluprosessista. Nuoriso voi koeajaa autoa netissä sen suunnitteluvaiheessa. Oli ollut yli miljoona koeajajaa ja hän itse oli n.100. kisassa. Sitten auton valmistuttua paras netissä ajaja kutsuttiin ajamaan aitoa autoa kilpailussa ja siitähän ei tullutkaan juuri mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 14:38

Lapsena ja nuorena tämä ralli kuului loppukesän ohjelmistoon, kun tuli asuttua Jyväskylän kupeessa, nykyisin ei enää ko tapahtuma jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:01

Ralli ei ole rattoni, mun rattoni ovat ihan muut asiat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:42

Ralli ei ole minunkaan rattoni enää..nuorempana jossain vaiheessa seurasin tiiviisti. Nyt ei vois vähempää kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:58

Eipä iske minunn tuo ralli juttu.. eikäpä muuten mieheenikään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2011 - 20:11

Oi niitä aikoja kun sain olla paikanpäällä - katson mielelläni telkkarista pätkiä, mutta eihän se ole samaa kuin mutkassa seisten seurata. Äänet, pölyt ja yleisön tunnelma. Siitä syntyy todellin Jyväskylän ajot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 20:21

Ei enää iske samoin kuin Jyskän ajojen aikaan,mökkitie oli kovimmalla erikoiskoe-tiellä.Kerran myöhästyttiin stadista lähtiessä,mutta päästivät armosta rallitielle,että päästiin mökille.Kyllä nauratti ajaa erikoiskoetietä,kun kansa tien varrella odotti nimikuskeja,niitä ensmäisiä autoja :-D;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:23

Ei kuulu suosikkisarjaani ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 13:03

Kyllä seurattua tulee, mutta ei paikan päällä enää nykyisin. Vauhdin hurmaa.