Viimeinen lomapäivä. Hyvä on loma lopettaa tähän, sillä tänään on vettä tullut kuin esterin pers...tä ja ukkonen jyrissyt.

Lisätty: 28.07.2011 - 18:17

Vieressä olevan kauppakeskuksen sadevesiviemärit menivät aivan tukkoon runsaan sateen takia, parkkitalo oli kuin iso järvi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 20:20

No eipä sillä ole enään väliä, jos sulla on viimoinen lomapäivä! Onhan se vähän niinkuin harjoittelua työlle menoon.
Kyllä on jyrissy ja tärissy koko edellisen yön ja tämän päivän täällä lahden etelä rannalla!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 18:52

Onnea sitten työn alkamisen johdosta, kyllä se vielä esteri näyttää sitä toista puoltakin, ole huoleti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 19:16

Itselläni kolmas työpäivä takana.Enkä ole vieläkään tottunut;olin sentään lähes 2 kuukautta työpaikalta pois...Mutta ehkä se jo ensi viikolla helpottaa :)
Ja mukavia työpäiviä sinulle.Kyllä se siitä lähtee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:14

hellepäivä lakeuksilla, vieläkin +26C mittarissa. ei tietoakaan sateista eikä ukkosista, tälläerää.
hauskaa työrupeamaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:18

Niin - lomilla on se ilkeä tapa, että loppuvat ennen aikojaan. Mutta älä välitä, hellittää nuo helteetkin pikkuhiljaa, ei sitten harmita niin paljoa työssä ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 21:04

No voi sanoa että taidat lähteä hyvän sään aikana töihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 23:07

Kyllä tässäkin Hausjärven rajalla tuli maan perusteelliseti vettä ja jytkytti.Pitkän aikaa teki tuloa ja tuli tuossa klo14 jälkeen.Ei vielä noin paljoa satanut ole tänäkesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:54

Kaikki loppuu aikanaan...työniloa ja tsemppiä sinulle. Uusi lomahan on tiedossa sitten tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:44

Mulla viimeinen työpäivä ennen parin viikon lomaa. Eikä sateeesta ole ollut viime päivinä tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 13:08

onnea töihinmenon johdosta, sateet varmasti loppuvat tähän ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:31

Jos vielä olet työelämän parissa, niin muista olla ahkera. Oloneuvoksen ohje.