Suositko aina samoja tuotemrkkejä esim. vaatteissa ja kosmetiikassa vai onko asialla mitään väliä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 12:28

Käytännöllisyys ratkaisee asian. Merkillä ei ole niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 13:30

Kyllä suosin silla tiedän mitkä tuotteet sattuvat iholleni ja vaatteenikin ostan samasta paikasta,kun sattuvat minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2011 - 13:35

suosin merkittömiä vaatteita, yleensä tunnetuimmat brandit eivät välitä paskaakaan ympäristöasioista, ihmisoikeuksista eikä muustakaan.

Käytän sukulaisten vanhoja vaatteita, tai viimekädessä ostan kirpputorilta tai dyykkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 13:42

Ei merkillä ole minulle mitään merkitystä, ostan mikä miellyttää itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 14:09

En ole merkkiuskollinen, se mikä tuntuu hyvältä nii se tulee ostettua

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.07.2011 - 14:25

joitakin merkkejä olen hyväksi havainnut ja joitakin pyrin välttämään, muuten ei mitään väliä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 14:56

Jonkin verran sillä joku merkki esim. farkuissa istuu parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 16:50

Enpä enään osta vaatteita merkin mukaan, vaan sopivuuden ja, että saan sen jotenkuten itse päälleni.
Puserotkaan vaikka ostan minkalaisen, on toisen laitettava päälle. Joten shaaleihin on kohta
kääriydyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:15

No täytyy sanoa että monet ihonhoitotuotteet samaa merkkiä aina joskus tulee tuostakin pikkupoikkeuksia..
Vaatteita nykyään haalin ulkomailta, hyvin harvoin täältä enää mitään krekkalaa ostan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:47

Tuotemerkkejä tulee vaatteissa katsottua,En ihan kovin kova fani ole johonkin. Mutta tiedän jos todella haen jotan ,mistä katson.Uimapuku sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:58

Vaatteissa en ole merkkiuskollinen, mutta kosmetiikan sijaan olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:12

mm. eilen kävin kirpparilta ostamassa arkifarkut jotka maksoivat peräti 2 €.
jotkut ihorasvat aiheuttavat ongelmia ( olen kokeillut) joten parempi pysyä vain sopivissa tuotteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:15

Merkkituotteita en käytä vaatteissa, ostan niitä mitkä tuntuvat ja näyttävät päällä hyvältä.
Lenkkarit ovat ainoat joissa merkillä on väliä. Meikkejä en juurikaan käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:40

Meikkejä en käytä.
Vaateostoksilla en ole koskaan tuijottanut niiden merkkejä. Otan vaatteen, joka istuu, tuntuu hyvältä ja "näyttää minulta". Suosin myös kirpputoreja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:47

Usein huoman valitsevani mm. Espritin vaatteita, vaikka en pidäkään merkkiä tärkeänä, Jalkineissa suosin kotimaisia. Kosmetiikka on melkein kaikki Avonilta, koska ystäväni myy niitä tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:38

Kosmetiikassa joten kuten merkkiuskollinen, mutta vaatteissa en, valitsen sen mikä parhaiten istuu päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:53

välillä joo. Ostan seppälän vaatteita/meikkejä, koska niissä ei käytetä lapsityövoimaa.