kumpi on terveellisempää; purkkiruoka vai pakastettu kaupoista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2011 - 17:54

Kaikista parasta on kun itse valmistaa ja tietää mitä on laitettu !
Pakastettu varmaankin kysymykseen vastattuna!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2011 - 17:57

Olen itse huono pakastamaan ruokia, valmistan tietyn määrän ja syömme sen sitten pois. Mutta vastaukseni on näistä kahdesta, että pakastettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 18:05

Kyllä pakastealtaasta saa nykyisin todella monipuolista ruokaa.Purkkiruuissa esim jotkut keitot kyllä myös hyviä...Mutta mielestäni pakastettu on laadukkaampaa.
Jos nyt siis puhuttiin ihmisten ravinnosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 18:58

Kyllä pakastetun ostan mielummin kuin purkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 20:25

Mieluummin esim. pakastettuja vihanneksia ja juureksia keittoon kuin valmista purkkikeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 21:41

Pakasteesta ostan ennemin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 22:12

Jos noista pitää valita se parempi niin pakastealtaasta otan minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 22:14

Pakaste totta parempaa. Hernekeiton ostan purkkina. Kyllä minä talven päälle hillojakin ostan
purkkina, ovat halvempia kuin marjat pakasteesta.
Mutta Hyvin palvon laitan itse ruokaa A-O, en pidä valmiista sapuskoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 08:11

olettaisin pakastetun ruoan olevan terveellisempää jos se on käsitelty ja pakastettu oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 10:53

Ei kumpikaan, vaan tuoreista aineksista valmistettu kotiruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 11:00

Terveellisyyttä ei voi purkittaa, ei myöskään pakastaa. Tuore ruoka on parasta, se maistuu myös parhaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.07.2011 - 13:10

terveellisyys riippuu siitä mitä ruokaa ostaa, joissakin tuotteissa purkki voittaa pakasteen mennen tullen, esim. juuri tuon säilyvyyden takia, en ole koskaan nähnyt pakastealtaassa alelappua viimeisen päivän lähestyessä ;) lihat ja kalat pysyvät purkissa parempana kuin pakasteessa ja merkittävästi pidempään. tiedä sitten mitä purkista liukenee kaveriksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.07.2011 - 22:02

Jos on pakko valita, niin ottaisin pakastettua ruokaa, sillä pakastaessa eräätkin mikrobit kuolevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 12:58

Pakastettuna mieluimmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:22

Ennemmin pakkasesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:48

Molempi pahempi. Jopa pakastettuun ruokaan ängetään lisäaineita. En suostuisi syömään kumpaakaan.