Vietätkö hiljaisen hetken?

www.ksml.fi/uutiset/ulkomaat...ksi/689553

Avainsanat: hiljainen hetki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 10:50

Hiljennyn, jos vaan olen kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 10:22

Olen kaikkea muuta, kuin uskonnollinen ihminen, mutta vainajan muistoa kunnioitan.Hiljennyn ja toivon heidän päässeen rauhaan.
Ja ampujan pitäisi saada erittäin tiukka rangaistus.Ei päänsilittelyä ja pari vuotta vankilaa, vaan oikea rangaistus,eristys, ettei normaalia elämää pääsisi enää ikinä viettämään...Mikään rangaistus ei ole liian kova.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:13

HIljennyn edelleen,iltaisin olen sytyttänyt kynttilän ajatuksella uhreille.
Girasol kuten olet lukenut kovin rangaistus Norjan lakien mukaan on 21 vuotta,vankeutta;pakkohoidossa olisis elinkautinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 12:25

Mukana ollaan hiljentymisen hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.07.2011 - 12:49

kyllä, surullinen tapaus, vetää hiljaiseksi väkisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 14:45

Eilen kyllä, erään tapahtuman yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 15:58

Kyllä on vietetty sen asian kanssa montakin hiljaista hetkeä, mutta jos tämän päiväistä tarkoitat, en tiennyt sitä. Ostin Ilta-sanomat ja järkyttyneenä luin siitä niitä juttuja. Kova Gingi luuli olevansa, nyt hyljeksitty
raukkamainen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 20:21

töissä vietin kello 13 hiljaisen hetken yksin huoneessani ja toivon sydämestäni ja mielessäni voimia kaikkien niitten nuorten uhrien vanhemmille ja ystäville kestää nämä kauhistuttavalla tavalla läheistensä hengen riistämisen, sitä ei osaa edes kuvitella, millasta se todellisuudessa on, vaikka ajattelin, että jos minulta nämä kolme aikuista lasta olis riistetty tuolla tavalla, tuskin koskaan ikinä siitä selviäisin henkisesti, niin surullista....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 23:28

Hiljainen hetki jos toinenkin. Aika useasti, miettien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 07:15

Töissä hiljennyttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:09

Kyllä.