laitoin vm 2000 323 toisen flektin mis olikin 2 johtoa alkuperäisessä oli kolme,mitäs varten niitä on 3,omassani on ilmastointi

uusi pyöriin jatkuvasti,oliko vanhassa siksi 3 johdolla et jakaa flektis ilmastoitille jotain komentoja.koko autossa ainoastaan jääähdyttäjässä kiini yksi flekti,siinä on tuo ilmastoiti samassa,kuulemma,onbko siis ostettava alkuperäinen.

Lisätty: 24.07.2011 - 07:54

joo sori unohtui tuo merkki ,siis kyseessä bmw.eli ostin korvaavan flektin ,mutta se pyörii heti ilman virtoja vaikkakin laitoin releen väliin ja hyödynnin tuon 3 johdon mukaan,releen kautta ei toimi olleskaan,tuli mieleen et tarviiko siksi olla alkuperäinen -

Avainsanat: mis vika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2011 - 23:58

Tässä vain kehno mutu-vastaus.
Tarkoitat ilmeisesti Mazda 323, luulisin että se kolmas johto liittyy juuri ilmastoinnin lauhduttimen jäähdyttämiseen (aina kun kompressori pyörii) ja se toinen tulisi moottorin termostaatilta, silloin ehkä eri pyörimisnopeus. Kolmas tietysti miinusjohto runkoon.
Ainakin minulla puhallin pyörii vielä nopeammin, kun jäähdytyskin on päällä.
Täältä (Mazda 323F Klub) voit saada kunnon vastauksia www.323fclub.com/
tai keskustelu.suomi24.fi/debate/3261

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2011 - 23:29

Sinun kannattaisi ehkä hieman täsmentää kysymystäsi, sillä minulle ei ainakaan oikein auennut, mistä autosta on kysymys. Ilmeisesti kolmas johto on maajohto, ainakin kotiatlouden sähköissä on näin. Autosähköistä en paljoakaan tiedä, sen vain, että ovat ammattimiesten alaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 15:22

Kysymyksesi oli yhtä sekamelskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:16

Harvoin olen yhtä vähän tajunnut kysymystä lukiessani, mistä oikein on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:42

Euron suutari tekee satasen vahingon. Ite tein ja ilman sain.