Oletko käynyt Kotkan meripäivillä?

Taas tuleva viikonloppu meripäivä-hulinaa.

Avainsanat: kotkan meripäivät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2011 - 20:41

Ai taasko se aika vuodesta? Oh ei...Pari kertaa olen käynyt.Kolmatta kertaa tuskin menen.Väentungos kova ja kaikki kallista.Jos haluat juoda jotain, saat jonotella "herätystelttaan" jonkin aikaa, ennenkuin sisään pääset.No istumapaikkaa tuskin heltiää...Paikalle roudatut vessat luku sinänsä...Huh...
Molemmilla kerroilla olen muutaman kovan tappelun nähnyt ja kerran aika pahan puukotuksenkin.Ihmettelen äitejä, jotka lapsensa sinne keskenään laskevat....Tuskin ovat nähneet meiningin kansainvälisyyttä...
Eipä ole esiintyjissäkään hurraamista, kun aina pääesiintyjäksi valitaan joku jo joskus pinnalla ollut ulkomaalainen, joka suurinpiirtein pyöriksellä lavalle roudataan...Onneksi sentään jokunen hyvä Suomalainen bändi uskaltautuu silloin tällöin paikalle.
Kouvola on lähellä Kotkaa, mutten niitä Meripäiviä kyllä kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2011 - 20:36

2009 kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran Kristina Brahe laivalla matkalla Savonlinnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 21:07

Kerran olen käynyt. Kovin oli tungosta, mutta ihan hyvä meininki. Muistaakseni Jorma Kääriäinen ja Agents esiintyi silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 21:31

No kiva juttu, ett joku on saanut tarpeekseen. Kllähän se reipasta menoa on varmasti ja merihenkistä.
Minä pidän vedestä, aina pikkujärvistä suuriin meriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 22:24

Empä koskaan ole käynyt. Olisihan tuokin kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 00:25

Kyllä se ruuhka, varsinkin viikonloppuna on nähty pariin kertaan, paljon tavallista markkinahumua, mutta myös kaikenlaista. Ainakin kerran se kannattaa kokea.
www.meripaivat.com/#ankkuri_13
Samalla käydä vaikka Maretariumissa ja Merikeskus Vellamossa.
www.meripaivat.com/#ankkuri_10

Lisätty: 27.07.2011 - 23:16

www.ravintolakairo.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 11:21

Olen käynyt, mutta siitä on aikaa, se ol.i varmaankin 1978 viimeksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 12:28

Eipä ole tullut käytyä Meripäivillä, Kotkassakin vain kerran eläissäni olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 12:44

Ei täälläkään,liikaa väkeä(nykyään)Kotkassa kerran Kairossa on tullut käytyä,onko sekään entisensä,maalauksineen?Tuli mieleen,että kerran kulkenut Kristiina Reginalle satamaan,bussiasemalta,muistaakseni?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 14:46

En ole koskaan käynyt, Kotkassakin olen ehkä kerran elämässäni käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 23:58

En ole käynyt Kotkassa koskaan, ohi on tullut ajettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 08:56

En ole ollut mutta kiva olisi joskus osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:40

Ei ole tullut vierailtua Kotkassa meripäivien aikaan. Muuten kyllä on käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 09:24

no olen olen .hyvä tapahtuma suosittelen. käukää myös kairossa .vanha hyvän ajan kapakki.
live musaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:38

Yhden kerran sitä markkinatouhua olen käynyt ihmettelemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:50

Minä tulisin jos matka olisi lyhyempi.