Mistä voisin ostaa hillamarjoja (lakka/suomuurain)?

Asun Satakunnassa. Alan olla epätoivoinen, kun kaupoista ja nettikaupoista en ole löytänyt. :(

Lisätty: 23.07.2011 - 00:14

EDIT: Kiitos paljon vinkeistä!! Niissä toreissa joissa kävin, ei kyllä löytynyt. Eikä kukaan osannut neuvoa missä sitä mahd. myytäisiin. :( Ajoin sitten illalla yli tunnin toiseen kaupunkiin suolle. Löysin paljon hillaa, mutta naurettavan vähän marjoja. Joku perhana oli ne kaikki jo vienyt. Kyllä harmittaa. Huomenna uusi yritys toisilla toreilla ja toisella suolla.

Lisätty: 24.07.2011 - 20:31

EDIT2: Kiitos vielä kommenteista. Toreilla myytiin edelleen ei oota, mutta toiselta suolta löytyi marjoja ihan kiitettävästi! Parisen litraa niitä löysin 4-5 tunnin aikana eilen. Viimeinkin saan nauttia sokerittomasta ja lisäaineettomasta lakkasurvoksesta leipäjuuston kanssa :)

Avainsanat: lakka hilla suomuurain satakunta marja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.07.2011 - 08:46

kauppahalli isoimmissa kaupungeissa torien lisäksi, toki jos intoa riittää niin lähimmältä suolta voi käydä katsomassa ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 06:41

Taitaa torit ola parhain paikka löytää niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 07:55

Yleensä niitä torille ilmestyy myytäväksi. Onneksi meillä on tuo pieni lakkasuo aika lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 08:48

Torilta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 08:57

Toreilla on hillamarjaa. Kysy koska tulee jos ei näy.Sesonkituote. Viikon ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:20

Paikkakuntani lehdetkin ilmoittavat joskus, jotta lehtiä seuraamallakin voi satoon päästä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 10:25

Täällä Tallinnassakin on toreilla ollut paljon lakkaa myytävänä, vaikka hinta on mielestäni korkea 15€ kilot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:13

Torilta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2011 - 16:21

Löysin esim. tuollaista tietoa googlettamalla:
www.ranua.fi/Etusivu/Palvelu...myynti.iw3

Lähteet:
google