Olisko teistä tähän mitä Hubert tekee?

Matkakuvia maailmalta;
www.thetimelessride.com/US/A...al.253.htm
Minulta jäis tekemättä nuo reissut! Tapasin miehen 2009 talvella Kuusamossa.

Lisätty: 22.07.2011 - 02:17

Kuusamossa; www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Kuusamo

Lisätty: 24.07.2011 - 13:09

Vai yksinäistä, kyllä on morsiamia tässäkin kuvassa ympärillä;
www.thetimelessride.com/US/A...ia.288.htm

Avainsanat: ural moottoripyörällä yksin maailmalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 19:22

Mootttoripyörällä olen joskus ajellut, vaan tuollaista ei ole mieleen juolahtanut.
Tekemättä jäisi minultakin.

Kysyjän kommentti

Vaatii vahvan itsetunnon ja osaamisen, ei ole ämmien hommaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 01:20

Joo.En lähtisi yksin mihinkään :) Todella tylsää olisi, kun pitäisi vain itsekseen jutustella.Vaatii matkaseuraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 01:28

Kaihoisasti - eipä taitaisi olla enään tuohon, hienoja kuvia matkasta
www.thetimelessride.com/US/E...ia.223.htm
tuossa kuvia Pohjois-Suomen osuudesta 2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 08:49

No ei olisi minusta tuohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 08:49

yksin matkustaminen ei ole minun juttuni, matkasta saadut kokemukset ovat kaksinverroin mukavampia kun niitä voi muistella jonkun kanssa sitten myöhemminkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:00

En vielä ole saanut lähdetyksi. Mutta aika hyvä ja mielenkiintoinen reissaamis muoto.Kyllä mulle sopisi tuollainen matkustelu kaikkein parhaiten tai polkuripyörällä.Tuossa olisi aika kiva viilettää eri paikkoja. Persukset puutuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:16

Eipä ole kyytimieheksikään edes tarakalle istumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:13

Yksin olisi yksinäista reissata.