mistä pääsee halvimmalla tallinnaan, ei tarvi mitään hyttejä tms. eikä hyttiäkään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:05

Uimalla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:54

Nopeat katamaraaniveneet aika edullisia nykyisin...Yli taitaa mennä jos jonkinmoista paattia.Tuskin mikään kansipaikka enää kovin kallis on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 21:11

No eihän sinne lippu nyt maksa oikeastaan yhtään mitään. Kansilippu on tosi edullinen.Kaikkein halvemmalla pääsee, jos jää vaan kotiin.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:46

En nyt muista sitä pikalaivan nimeä - kuivan maan lapsi kun olen - mutta joku Star se oli. N. pari tuntiako sen ylimeno vain kesti - tällainen kuva minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 06:27

No sinnehän menee Lindoja, Siljoja, Nordikkeja ja expresseniä,
kyllä niihin ihan muutamalla kympillä pääsee mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:00

helsinki taitaa olla edullisin lähtösatama kilpailun takia. nuo hitaammat laivat ovat vielä halvempia kuin katamaraanit (jos ei ole ajasta puutetta). nykyään pääsee ilmaiseksi kun ostaa tarpeeksi "tuliaisia", järjestävät oikein bussikuljetuksen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:18

Siivet selkään ja pyllyyn pitkä pyrstö, niin reissurahat säästyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:40

Siljalla ainakin pääsee tosi edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 10:43

Ne kaikki laivayhtiöt tekevät erilaisia tarjouksia ja ei muuta kuin vertaamaan, Tänne pääsee melkein joka trunti lähtemään suomesta!
Tervetuloa Tallinnaan!
Pitäkää lompakoistanne kiinni, ettei voro pääse iskemään!
ps. tää on vain sellainen ennakko varoitus, sillä moni on päässyt rahoistaan, kun levittelee liian leveesti lompakkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:03

Tallinnaanhan pääsee melkein ilmaiseksi, kokoajan mainostavat edullisia reissuja. Ota selvää laivayhtiöiden tarjouksista, kesäaikaan on hyviä tarjouksia saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:37

Laivalla meno on edullista.