Minne ulkomaille ajattelit seuraavaksi matkustaa itseäsi sivistämään?

Minulla seuraavana kohteena Pietari : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:24

Taitaa olla ohjelmassa joku Puolan kaupungeista. Gdansk, Warsova tai Krakova.

Kysyjän kommentti

Varmasti paljon näkemistä!
Kiitos kaikille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 13:11

Tanskaan ja Ruotsiin elokuun alussa. Ei siis kovin kauas kotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 13:31

Syyskun puolivälin tienoilla Roomaan. Toivottavasti näkisimme edes osan Bianca Notte -tapahtumasta. Varatessani matkaa tuota aikaa ei vielä ollut Rooman sivuilla, mutta yleensä juhlat pidetään noihin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:19

Tänä vuotena todennäköisesti ei ulkomaille enää...Lappiin syksymmällä. Hakemaan virkistystä kropalle ja sielulle sekä nauttimaan upeasta luonnosta elämyksineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:44

Sivistymisestä en tiedä mutta Rodoksen eteläosaan seuraava reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:57

Kyllä ne sivistykset on nyt saatu ja saadaan teidän matkojenne kautta, kun niin usein reissaatte ulkomailla.
Mutta voihan kotimaassakin itseään sivistää, jos vain keksisi hyvän paikan ja olisi mielenkiintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:09

En ole seuraavaa ulkomaanreissua vielä ehtinyt suunnittelemaan, joten katsomaan nyt mihin päädyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:38

Palasin viime sunnuntaina edelliseltä reissulta, seuraava matka on vielä ajatuksen asteella, viikon pätkä jonnekinpäin marraskuun alussa olisi kaavailussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:39

Pariisiin tyttären kanssa rentoutumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 21:14

Syyskuussa lähden mieheni kanssa Portugaliin. Meitä lähtee mukava lähijoukkue myöskin. Syntymäpäivämatka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:39

Menen kaltaisteni seuraan - thailaisten keskuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 08:18

turkkiin taas, kävimme siellä toukokuussa, edullinen all inclusive, hyvä palvelu, lämpö ja nähtävyydet saavat meidät sinne uudestaan elo-syyskuussa ;)