"Täällä Erkki Toivanen ja Lontoo" .Rakastettava kuuluttaja ja mm. monien kirjojen tekijä on poissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 14:20

Pääsi lepäämään taivaan kotiin. Äänensä muistettaneen kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 12:58

Vuorollaan...kuuntelin radioselostajan(nuorempi)muistelua jollain kanavalla pehmosesta,nallekarhumaisesta olemuksesta.Mulla on muistoissa vaan viileän tyylikäs,miellyttävä ja ehdottomasti asiantuntijalausuntoja antava ulkomaantoimittaja,suuri gentleman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 13:11

Sairaus vei miehen mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:45

Onko niin, sairasti kait syöpää.
Oli ehdottomasti herrasmies, niin vanhanajan gentlemanneja.

Lisätty: 25.07.2011 - 00:36

Äänensä oli ainutlaatuinen, sitä ei varmaan unohda koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:37

Todella hieno toimittaja. Ei ole kauan kun haastateeltiin tv.ssä.
Näin se mainen elo katoaa, ei ole täällä mitään pysyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 16:54

Hienoipia toimittajia. Oli telkkarissa haastateltavana ja silloin ajattelin kumpa osaisi olla noin fiksu ja filmaattinen. Oli kohtelias sydämestään asti.Upe ammatti hänellä, maailman matkaaja.Selostuksia ja uutisia joka lähtöön. Tietopankki jos näin kuvaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:07

Jokainen lähtee vuorollaan, nyt oli Erkki Toivosen vuoro lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:26

Luotettavan oloinen reportteri. Sairaus korjaa satoaan, liian nuorena joutui hänkin lähtemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:35

Kuuluu sarjaan legendaariset radio- ja tv-äänet, todellinen ammattilainen alallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:39

Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 20:22

Todella legendaarinen ulkomaankirjeenvaihtaja. Kaikkien aikojen parhaita. Rauha hänen sielulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:37

Päivämme on määrätyt. Arvostin häntä suuresti. Otan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 06:24

Liekö yhtään mantelinperijää niin käytöksen , äänen kuin miellyttävän rauhalisen esitykseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:13

tämän menetyksen johdosta toimittajien keskimääräinen taso romahti kohtuuttoman paljon ;)