Arvatkaapa, miksi tämän aamuisilla kylämarkkinoilla en päässyt liikkumaan, kuin pari metriä kerrallaan ja sitten pysähdys?

Väkeä oli paljon, muttei oikeastaan tuttuja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 17:28

Koira on ystäväsi ka koirasi ystävät ovat sinunkin ystäviäsi. Koiranomistaja ei joudu koskaan olemaan yksin...

Kysyjän kommentti

Kyllä se Peto koira oli markkinoilla mukana :) Ihmisvilinässä käveli pikkuinen, kuin vettä vaan.Rakastaa mokoma ihmisiä luonnostaan :)
Kiitos kaikille vastauksista.
PS: ei sentään ihan vielä pyörätuolissa.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 12:17

Sulla oli tietysti peni mukana ja jokainen pysähtyi moikkaamaan sitä,ovat niin hellyttäviä vauvoja ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 12:29

Samaa veikkaan kuin PateT:kin. Olipa kyseessä ihmis- tai koiravauva, niin ihastelijoita ja paijaajia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:46

No tuttuja tuli varmaan vastaan ja piti vaihtaa kuulumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:10

Taisit olla koiran kanssa liikkeellä?Tuli mieleen tuosta koirankuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:31

Samaa sanon, kun edellä insinööritkin, koirat varsinkin pienet ovat kaikkien huomion kohteena.
Kyläraitlla saa tuttujakin kun kulkee siellä koiran kanssa, jokainen melkein pysähtyy puhumaan.
Joskus aivan ärsyttää se leperrys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 16:58

Taisi pikkuystäväsi haistella maailman ihmeitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:06

Koiruuden kanssa kun liikkuu, niin tapaa paljon ihmisiä, jotka tulevat juttelemaan ja silittämään, tämä on henk.kohtainen kokemukseni. Vaikkakin koirani on jo 2 vuotias, niin edelleen lenkillämme yks' jos toinen tulee juttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:33

Taisit olla pikkuisen koirahauvelin kanssa liikenteessä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:40

Taisi olla väkeä paljon liikkeelllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 20:21

Veikkaan, että työntelit lastenvaunuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 21:21

Jos sinulla on koira, niin pysähtymisiä sattuu aivan varmasti. Koiraihmiset ovat sellainen ihan oma, ihana heimo. Muutama sana vaihdetaan . Koiraihmiset ovat hyvin sosiaalisia ja ystävällisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:36

Tennari tökki tungoksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:16

eivät väistäneet pyörätuolia? tai oli koiralle liian monta makkarakojua tarjolla ;)