Venäläisillä on rahaa.Sopiva alus napsulle?

www.iltalehti.fi/viihde/2011...8_vi.shtml

Avainsanat: Ökyalus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 10:10

Celsea miljoonatappioilla!
www.iltalehti.fi/jalkapallo/...?ref=leiki
Saddamin jahti on myytävänä;
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...?ref=leiki

Lisätty: 21.07.2011 - 19:07

Pieniä on silakat joulukaloiksi;
www.stara.fi/2011/07/21/tass...anennatys/

Kysyjän kommentti

Raha menee rahan luo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 09:12

Tuohon veneeseen mahduttais me kaikki napsulaiset ja voitais pitää siellä kokoontumispurjehdus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 09:49

Taidan jättää väliin tuon vuokraamisen.
Paljon suuremmalle alukselle pääsee viidelläsadalla. www.royalcaribbean.com/finda...mp;ship=OA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 11:05

Jätän väliin ja purjehdin Keurusselällä siipirataslaivalla, ymmärrän kielenkin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 12:11

No kaikkea...Kun on överiksi rahankäyttö mennyt, niin jahtejakin ostellaan...Ton kokonen paatti saisi meikäläisen vain merisairaaksi.Ei kiitos.
Paljon mielummin kutsuisin teitä Napsukavereita Mäntyharjun järville soutelemaan : ) Voisi siinä vaikka mato onkiakin samalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:26

Rahalla saa ja laivoilla pääsee. Minulle riittää ihan tavallinen soutuvene, kun en muutenkaan ole mikään risteily-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:22

Ei kiitos,mieluummin yksityisoloissa ilman hyysäävää kenkilökuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:00

Kyllähän tuollaisella voisi risteillä, jos maksaja löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:02

Mahti alus. Kiitos ei, se ei ole mahdollista. Mennään pienemmälle järvelle ja pienemmällä airo veneellä.Joohan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:03

No onhan hulppeeta menoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:43

Hulppeaa meininkiä, johan oli komea paatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 20:16

Ei kiinnosta juppitouhut ja pintaliitopaikat.

Matkusteleminen kyllä on kiinnostuksen kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:29

Wipeout - ja suunta länsirannikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:23

merimatkailu ei oikein sovi minulle, taitaa olla tuo tasapainoaisti siihen tarkoitukseen liian huono, joka reissulla on huimannut tai tuntunut muuten vaan epämukavalta, joten en ole viime aikoina enää innostunut koko ajatuksesta.