Onko Napsussa enää Ylläpitoa, tai onko Ylläpito puuttunut Napsun kysymys-vastaa -palstaan, koska Napsua päivitetty viimeksi?

kun (taas, anteeks) olin tauolla Napsusta ja palaillu tänne (pikkuhiljaa) niin nämä yllä olevat kysymykset heräsivät mieleeni....p.s. murheekseni huomasin et monta ihanaa ystävää poistanut mut ystävälistaltaan, no ymmärrän kyllä, kun en oo ollu aktiivinen, mutta ootte mielessäin kuitenkin jokainen:)

Lisätty: 21.07.2011 - 17:58

sirkkaliisa kiva kuulla et kaikki on sujunu hyvin ilman Ylläpitookin, aluks aineskii (v.2008 ja jälkeenkin) hiukka hakuses tuo sujuminen, hih.... ja tottakai kaikki "vanhat" kamut, kiva jos taas kamuina, olihan meil paljon kivoi viestei toisillemme .... hurjatta, näinhän se tietty on, et aikaa on liian vähän, siks mullakin tää jääny taustalle (Napsu), mut mukava kun aina ties et on joku jolle juur sil hetkel pysty kirjuuttelee, jakoi murheita ja iloja.. kiitti kun viel muistatte mut myös :)

Avainsanat: napsu kysy-vastaa päivitys ylläpito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 11:04

Mitäs tämä ylläpitoa kaipaa, kun näin luistaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 23:05

Samaa minäkin tässä tuumin... ja kun kattoo ton mikä uutiset- kohta ni sielläkin on viimeksi 2009 viimeinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 09:11

Ei ainakaan ole ylläpidolla mitään tiedotettavaa koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 12:16

Ei tietoa YPsta,tuskin on puuttunut palstan asioihin,mutta onko näistä listaa ystävien poistoista??Päivitysasiat tosi hakusessa,jos 2009 viimeksi :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:29

Ylläpidosta ei mitään tietoa. Lienee paikalla, kun tarvitaan. Minä olen poistanut joitakin vanhoja napsulaisia kaverisivulta koska heistä ei ole pitkiiiiin aikoihin kuulunut ei näkynyt. Anteeksi vain, mutta aletaanko kavereiksi uudestaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:12

Minulla on vähän Napsu-ystäviä, mutta en oikein tiedä, mihin heitä erityisesti tarvitsisin. En kuitenkaan jaksa kirjoitella, ellei ole jotain todellista sanottavaa tai kerrottavaa. Yksi ystävä on poistanut minut listoiltaan, ja se ei oikein tunnu mukavalta. Minulla on paljon oikeita ystäviä, joiden kanssa en ehdi olla juurikaan tekemisissä, mutta sitten kun tapaamme, niin olemme kuin vanhat ystävät. Sitä on oikea ystävyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:47

Jeps, kyllähän minä sinut muistan. Ei täällä ylläpitoa ole paljoa näkynyt emmekä varmaan ole sitä edes kaivanneet, napsulaiset ovat kaikki ystäviä toisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 20:12

Kiva juttu kun palasit napsuttelun pariin. Hauskoja hetkiä napsuttelun parissa toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:22

Ei taida olla - tai sitten on leipiintynyt. Kyselin tässä taannoin, ettå miksi napsuviesteistä katosi minun ja kaverin viestit -: en saanut vastausta. Vähäviisasko oli hån joka meistå sinne kuului - ilmankos palvelu ei pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:27

taitaa rahanpuute vaivata tätäkin foorumia, mutta ei anneta sen häiritä ;)