Jos saisit valita minkä tahansa kulkupelin itsellesi, niin minkä haluaisit omistaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:22

Haluaisin uudenuutukaisen asuntoauton kaikilla mukavuuksilla. Näin elämän loppupuolen häämöttäessä, sillä autolla olisi mukava kierrellä vielä niissä näkemättömissä paikoissa. Paljon on nähty, mutta paljon on näkemättä.Katselen usein netistä ko.autojen mainoksia. No, jos tulisi oikein ruma kasa rahaa, niin autokauppa syntyisi heti.Mieheni kanssa tekisimme vielä mukavan turneen ympäri Eurooppaa, vaikka.

Kysyjän kommentti

Vähän samansuuntaiset on meillä haaveet... :)
Kiitos kaikille vastaajille !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 13:08

Tällähetkellä ottaisinmönkijän. Sitä ei minulla ole. Raijaisin kerätyt puut metsästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:01

Joku kalliin puoleinen upouusi Audi tai Honda kelpaisi nyt oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:14

Ihan vaan tavallinen pieni uusi auto, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:51

Toimiva auto minullekin.. kiitos :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:54

Kuvitelkaa minulla olisi hidaaskulkuinen moottorilla varustettu rollaattori, jossa pehmustettu istuin ja
jaloille hyvä paikka.
Ei mitään nopsaa kulkuneuvoa, kun ajokortti meni pois ja se olisi sellainen, että saisin ajella vain pyörä- ja jalkakäytävillä sillä. Todi hidas, että en ajaisi ihmisten päälle, sellainen reipas kävelyvauhti.
Kaikkea saa pieni mummo haaveilla. Toisikohan joulupukki minulle sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 16:38

Jonkun upeen auton, Ferrarin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 18:24

Citroen C3 ja sen tilasinkin! Tulee elokuun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 20:29

Vanhan valkokylkisen höyrylaivan tahtoisin........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 23:06

Mercedes Benz <33

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 13:16

yksityiskoneen ;-),ei vaan kyllä jokin jeeppi-tyylinen hyvin varustettu jokapaikan kaara olis OK tai purjevenho,skipper löytyy omasta takaa ;-)tai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:38

Välillä kyllä kyllästyttää nuo autot, mutta Trabantin silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:54

Auton minä valitsen, kun sitä muutenkin paljon tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:20

Skoda Super ja kaikilla herkuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 10:48

hytillinen vene tai asunto-auto, pääsisi sitten reissaamaan koko perheen voimin ilman aikataulua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:14

Kamelin oli juuri Egyptissä ihastuin Oscari kameliin..