FBI pidätti anonymoksia?

Tuo olis hyvä suunta napsussakin?
www.tietoviikko.fi/kaikki_uu...656789.ece

Avainsanat: anonyymina esiintyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 11:42

Mutta näähän ovat "anonyymejä" eikä anonymoksia!Välttämäti ei tarttis olla,jaksan aina ihmetellä kuinka jaksetaan anonyymeille vastata pitkiä ja asiallisia vastauksia...

Kysyjän kommentti

minusta sama juttu nytmfoja kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 15:04

Napsusta voisi anonyymit kysymykset heivata ylläpidon toimesta aina pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 16:52

Tuutikin ja PateT vastaukset allekirjoitan ilman pyyntöä. Näin sais tehdä.
Kyllä syyllistyn itse vastaamaan anonyymille, mutta jos suoraan sanon se on se 5 pinnaa.
en todella vietä tuntikausia vastauksen haun kanssa, joskus menee jollekin kysymykselle aikaa liikaa
kun on mielenkiintoinen kysymys ja vastaus ei aukene.
Nyt asiasta toiseen Suomi24:ssä ei saa esiintyä muuta kun rekistetöidyllä nimimerkillä.
Ainakin Chatissa, käyn siellä joskus aikani kuluksi katsomassa, vanhempien sarjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:06

Viisas teko. Allekirjoitus tulee täältäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:14

Anonymoksena esiintyminen on aina arvelluttavaa. Tuskin vastailen niihin kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 11:20

minusta näin uutena napsulaisena ei ole väliä onko kysyjä tiedossa vai ei jos asia on oikea, eli on oikeasti halukas saamaan tietoa jostain asiasta ;)