Onko jollakulla Napsulaisella ollut koskaan tällaista petikaveria?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...6_uu.shtml

Veikkaan, että kyseinen pariskunta tästä lähtien tutkii iltaisin aika tarkkaan vuoteensa ennen nukkumaanmenoa!

Avainsanat: käärme petikaverina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 11:32

Ei pidä käärmeistä, joten kyllä saisin jalat nopsaan alleni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 10:47

Olisko sama juttu uudelleen lämmitettynä: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/42840

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 11:08

Tarttee kyllä sanoa, etten tommosta sänkyyni haluaisi.Vaikka eläimistä tykkään lemmikkeinä, ei matelijat välttämättä niihin kuulu.Eikä meitin lauman nelijalkaiset muutenkaan saa ihmisten nukkumapaikoille tulla...
Huolimaton käärmeen omistaja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 11:46

Pikku karkulainen,kaunis nahkapinta,söpöliini!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 13:20

Mulla on ovi täällä ulos auki ja mielessä käynyt koska kyy tulee huomaamatta sisätiloihin. Olenkin radiota pitänyt auki jos ei kyy halua sitä vaikka kuunnella. Pysyisi pois sisätiloista. Yksi vanha mamma, sillä lautahökkelinen kesä oleskelu paikka.Kertoi kun heräsi sängystä etä kyy oli jalkapäässä rullalla ja odotteli kun poistui ,Sitten vasta nousi ylös. Sanoi että lämmitti siinä jalkoja ,eikä purrut.Hän oli ollut hiljaa.Laudassa rakoja josta oli tullut. Minäkin koko lapsuusajan nukuin sellaisessa parakissa. Ei onneksi ollut käärmettä.Olen uinut järvessä käärmeen kanssa.Olin kaukana rannasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 14:55

Ei ole ja toivottavasti ei tulekkaan , inhoan noita lieroja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:22

No entinen on petikaveri..en ainakaan tuollaiseen vapaaehtoisesti vaihda. Vaikka sanovat vaihtelun virkistävän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 20:25

Eipä ole onneksi petikaveriksia tullut, lomareisulla rannalle kävellessä sama suunta käärmeen kanssa, taisi olla kuitenkin rantakäärme....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 23:07

Hui!! Itse ainakin olisin ihan peloissani!! hyi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 00:48

ei ole eikä haluaisikaan, kyllä pikkuisen enemmin ölihaa pitää olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:07

Olisi sydänkohtauksen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:12

Ilkeä varmaan oli tunnelma. Ei kelpaisi minun petikaveriksini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 23:49

Inhoan kaikkea velttoa ja matelevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 11:27

mieluummin ilman kuin tuollaisen kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:47

Pikku karkulainen peläytti taatusti nämä ihmiset, eihän tuo ihmiselle mitään tee...
Tyttärelläni on tämä otus terraariossaan, pituutta on letkulla 1.5m...