Mitä tapahtuu,kun sinulta menee hermot?... Entä sen jälkeen?

Viskeletkö astioita? Mykkäkoulua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 10:46

Jos minulla menee hermot ja sanon ruman sanan , Aku ystäväni saa 2 euroa, eilen juuri vein pankkiin
ja oli 295 euroa, joten liki 150 kertaa ne ovat puolen vuodden aikana menneet.
Nyt menen lapsenlapseni kanssa Elias Lönnrothin siipirataslaivalle kesäretkelle niillä
pahoilla sanoilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 10:25

Tulee sanottua jotain erittäin harkitsematonta ja sopimatontakin ja yleensä isoon ääneen. Jos ketään ei ole paikalla, saatan sadatella itseksenikin ihan ääneen, jos taas joku onneton sattuu olemaan juuri silloin läsnä, joudun yleensä pyytelemään anteeksi sanomiani.
Mykkäkoulu ja tavaroiden paiskominen eivät ole minun juttujani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 11:30

Kiroan ja raivoan. En heittele mitään tavaroita, sillä sehän vasta hölmöä olisikin, kun joutuisi sitten ostamaan uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 11:46

minulla menee hermot kerran kymmenessä vuodessa. Mutta silloin sen kyllä huomaa muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 13:23

Kyllä on tallella vielä Ei minulta hermot mene en ainakaan myönnä ,eikä kukaan sanonut.Toiselta voi kyllä mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 14:01

Suutun kamalasti ja raivona huudan toisille kun minua pännii ja ottaa päähän. vaikka kyllä se on paha tapa kitenkin. Mutta en kuitenkaan ihan helposti suutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:23

Ei mene helposti, mutta sitten kun menee lopullisesti pakkaan tavarani ja häivyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:33

Vetäydyn ja menen hiljaiseksi ( en halua riidellä),
mutta jos "syyllinen" onnistu saamaan sanaisena arkkuniauki,
niin katuu sitä ja ehkä sitten jälkeenpäin minäkin.
Koska.. jos minulta menee hermot, niin silloin asia on koskettanut sydäntäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 20:25

Mitkä hermot?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 00:49

Ne menee useasti, muitta aina olen malttaanut olla rauhallinen kuitenkin! Ihme kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:12

Jos kärsivällisyys loppuu, kivahdan, mutta tilanne on ohi yhtä nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:08

Muut poistuvat toisiin huoneisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 23:42

Mie huudan - ja ukko luikkii. Sen jälkeen kun ukko on luikkinut, hän ei ole olevinaankaan ja minä teen itseäni tykö. =D.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 13:52

raivo kestää minuutin ja sitten on taas leppoisaa pitkän aikaa, jos menee kokonaan, joutuvat varmaan hoitamaan jossain laitoksessa kuntoon ;)