Nyt lohdutuksen sanoja Tarjalle....

www.iltasanomat.fi/kotimaa/p...38767.html

Avainsanat: pressan kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2011 - 12:54

Otan osaa.Surun keskellä kannattaa ajatella niitä hyviä yhteisiä hatkiä.Ja että kissalla on nyt hyvä olla.Siellä se kirmaa paremmilla hiirenmetsästys mailla.Toisten kissojen kanssa.Sieltä kissojen lepopaikasta ei kerma koskaan lopu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2011 - 14:31

Miskan muistolle

Kuulehan, nyt kerron sulle, mitä tänään kuuluu mulle.
Aika sairas olen nyt, vanha sekä väsynyt.
Kipeä on mulla tassu, sekä mullin mallin massu.
Pipi on myös pieni poski, jo eilen siihen kovin koski.
Lääkkeet eivät auta enää, nyrpistän nyt niille nenää.
Levätä mä tahdon vain, ja muistella mun muistojain.
Hyvän elämän mä elin, tietä omaa kuljeskelin.
Aina olen ollut vapaa, enkä vaihda sitä tapaa.
Niitylle tein lystit retket, vietin monet hauskat hetket.
Siellä nautin kesäpäivät, muistot parhaat sieltä jäivät.
Sinne tahdon vielä päästä, nauttimaan hetken kesäsäästä.
Jos jaksan, tutun reitin kuljen, ja viimein hiljaa silmät suljen.
Nurmen peittoon pehmeään, peitelkää mut lepäämään.
Uinun siellä unta syvää, kesää ikuista ja hyvää.
Siellä kukkii kissankellot, siniset on niityt, pellot.
Ei untani voi estää, vain ystävyys se yhä kestää.

Lähteet:
tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 15:33

Kyllä eteen tulee kaikille ennemmin tai myöhemmin. Mutta pitkän taipaleen on saanut tämäkin kisuli elellä. Aina kirpasee kun ero tulee. Mutta täytyy ajatella eläimenkin parasta silloin kun on sairas.Uusi kisuli on paikallaan ja sitten kaikki on kaunista muistoa.Tosi kaunis kisuli.
Kyllä sirkksliisa on laittanut lohdutuksen sanoja, lukekaa sitä.Voi miten kaunista onkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 17:06

Surullista, mutta jokaisella on tiensä pää. Olen itse menettänyt useita lemmikkejä ja aina se on yhtä surullista, oli sitten kyseessä koira, kissa, kani, kesyrotta tai vaikkapa undulaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 17:53

No voi surua suurta. Hyvä kissahan on perheenjäsen ja komea oli Miska-kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 23:57

VOi vitsi,Tarjan Miska-kisuli oli kuin MUN TARMO,joka poistui mun luotani kolme vuotta sitten,suru pikku hiljaa häivennyt,mutta yhä edelleen ikävöin sen mustaa kylkeä tyynyn päällä vierelläni...Osanottoni lemmikillesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:43

Voi kissan kippurahäntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:16

Komea oli Miska. Kyllä elämä vielä voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 23:22

Voi kiesus. Onhan tavallisilta äänestäjiltäkin kuollut lemmikkejä - tokko ao. henkilö sitä välitttää. Hyvä kuitenkin että kisu pääsi kisujen taivaaseen missä ei ole huolta eikä kipua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:46

Surun valittelut Tarjalle..
Luopumisen tuskaa en toivo kenellekään..