Seuraatko jonkun muusikon uraa erityisesti?

Mitä se sinulle antaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 14:35

Kuuntelen sujuvasti, mutta harvemmin tunnista solistin. Mitä nyt sitten Olavi Virta, kaikkien aikojen paras kotimainen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2011 - 10:26

En enää nykyisin. Aikoinaan seurasin Arja Korisevaa, kun hänet valittiin tangokuninkaalliseksi, koska kyseessä vanha luokkakaverini. Nykyään en hänenkään tekemisiään seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 11:01

En seuraa, ei kiinnosta muusikoiden elämä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 14:35

Empä erikoisesti Petri Laaksonen ja Hanna Ekola ovat kestosusikkejani.
Luen aina heistä mitä kirjoitetaan ja Hanna Ekola on kirjoittanut ihania kirjoja.
Hän on menettänyt paljon läheisiään.
Helsingissä oli usein tilaisuuksia heitä kuunnella konserteissa, joissa kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 15:53

Tuleehan tuota seurattua. Aika läheltäkin.

Lisätty: 19.07.2011 - 22:59

Jaa mitä antaa. Surua ja iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 17:56

En seuraa enää, kun Kari Tapio on kuollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:10

En fanita ketään erityistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:17

Tulee muutamia seurattua. En fanita kovin paljon enään ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 23:07

T.T. Purontakaa - lämmön ja hyvänolontunteen, myös huolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 14:18

en enää lennonin kuoleman jälkeen, no ehkä agents oli aikoinaan vähän sinnepäin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 17:03

Seurailen Jorma Kääriäistä, Riku Niemeä, Arja Korisevaa, Suvi Teräsniskaa, Jenni Vartiaista,Jari Sillanpäätä.Nyt ensin alkuun.
Kuuntelen musiikkia melkein koko päivän.Oikeastaan olen kaikkiruokainen. Hevirock ei kuulu minun musiikkimakuun.