Kiitos napsu ystävät tuesta,näinä ikävinä päivinä minulle..Varmaan kohta joku sanoo lopeta valitus?

Napsu aina rentouttaa..saa ajatukset teihin ihaniin ystäviin.

Avainsanat: tuki pahoina päivinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:56

En missään nimessä minä ainakaan sano niin. Itse selkä- ja muusairaana ihmisenä tiedän miten raskasta se on lähimmäisille. Sinä onneksi vielä välität.

Kysyjän kommentti

Kiitos kauniista sanoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 23:25

Ei nyt sentään.Hyvä, että pystyt purkamaan vaikeita ajatuksiasi tänne Napsuun.Helpottanee edes silläkertaa mieltä...Ja se, joka ei jaksa kuunnella / lukea ajatuksiasi, voinee olla lukematta.
Voimia Napsu ystävälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 07:14

Jokainen meistä tarvitsee joskus tukea ja apua. Mukavaa jos napsu helpottaa. Voimia sinulle. Elämä koettelee vaan ei hylkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 08:34

Etpä sinä turhista valita ja päällimmäisenä kun on huoli lähimmäisen sairaudesta, niin hyvä että edes täällä voit asiasta kertoa. Auttaisin jos voisin vaan muuta en voi kuin sinulle voimia toivottaa ja pikaista paranemista miehellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:29

Kerro vaan edelleenkin huoliasi, mitä haluat kertoa, eiköhän me sitäkin varten täällä olla, että olemme
kaveria auttamassa henkisesti ylämäessä ja alamäki menee omalla painollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:02

Olen itsekkin hakenut hyvää oloa napsuilta. Kaiki vuoroin vieraissa sitä sanotaan. Onhan kysymys sairaudesta joka ymmärrettävästi huolestuttaa.Ei kukaan voi noin sanoa .Toivottavasti selviäisi mahdollisemman pian, mistä kenkä puristaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:50

Kyllä täällä saa kirjoitella, jos siltä tuntuu. Hieno homma, jos vaan pystymme olemaan tukenasi ja helpottamassa oloasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 17:58

Siitähän tämä onkin hyvä, jos onjotain, niin voi kirjoittaa!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:25

KIrjoitteleminen napsulaisten kanssa on rentouttavaa ja mukavaa. Jatketaan vain samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:24

Jatketaan vain samaan malliin. Ollaan ystäviä toisillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:34

Jokainen koittaa omilla tavoillaan auttaa..
tämä on kiva paikka, täällä ei pahemmin riitoja näy...