Tämän päivän vietimme Särkänniemessä ja kaikkein hurjimmat laitteet tuli testattua. Oletko itse huvipuistossa viihtyvä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 23:12

Kuin kala vedessä. Nuorempana olisin asunut Lintsillä, jos vain olisin voinut. Olen käynyt kerran Särkänniemessä muutama vuosi sitten ja oli ihan kiva paikka, mutta ei Lintsin voittanutta. Miehelläni ei sisuskalut kestä kieputtamista ja poikakin on jo niin iso, ettei mukaani lähtisi, joten huvipuistoreissu odottaa kunnes lapsuudenystäväni tulee Tukholmasta käymään. Hänellä pää ja vatsa kestää kaikki härvelit, kuten minullakin. Siinä saa samalla muisteltua kaikkia kivoja juttuja mitä 15-kesäsille Linnanmäellä sattuikaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:47

En viihdy huvipuistossa, pääni eikä vatsanikaan tykkää kieputtimista ja pyörittimistä. Särkänniemessä tykkään delfinaariosta ja Näsinneulasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 23:11

Aikoinaan tuli käytyä Särkänniemessä,kun tyttären lapset olivat pieniä..olivat kyllä aika hurjapäitä,kun vierestä seurasin..
Nyt kun tulee taas Kotkaan meripäivät..lähtee tyttäreren tytär hyppämmään bentsiini hypyn korkeuksista ja tippuu veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 23:30

Vielä muutama vuosi sitten kierrettiin pojan kanssa kaikki mahdolliset "yrjömyllyt". Nyt en enää jaksaisi ,eikä taida enää poikaakaan kiinnostaa, muut kujeet mielessään...Mutta olihan ne silloin joskus hauskoja ajanvietepaikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 07:16

En todellakaan ole. Kaksi paikkaa missä en viihdy ovat takuuvarmasti risteilylaivat ja huvipuistot. Toisessa pitkästyn ja toisessa pyörryttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:26

en ole vuosiin enään käynyt huvipuistoissa, vaikka Helsingissä asuinkin kymmenet vuodet.
Nuorempana olin iltaisin ja viikonloppuisin Linnanmäellä sivupisneksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:05

Lasten aikana kävimme siellä. Olipa paha olo senjälkeen 2 päivää. Enkä ole sen jälkeen enään mennyt. Viimeksi olin härvelissä45v.aana.En enään kun tuli paha olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 13:33

Tykkään kyllä, mutta suomen huvipuistot on niin äkkiä kierretty, eikä sama paikka jaksa kovin nopeasti innostaa uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:24

Katseella seurailen hurjapäitä. On siinä lastenlapsilla riemua kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 19:25

Lasten takia on lähdettävä. En minä muuten menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:53

Ei se jokapäiväinen asia ole, eikä joka kesäinenkään. Mutta rakastan vauhtia ja vaarallisia tilanteita - silloin kun en ole itse ohjaimissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 14:31

tukkijoki oli liikaa, samoin se kettingin nokassa pyörivä karuselli, ei taida minusta enää olla noihin hommiin, no ehkä se leppäkerttu on vielä ihan jees, ja delfiinejä on aina mukava käydä katsomassa ;), piti aikanaan mennä tenavien kaveriksi, saas nähdä tämän nuorimmaisen kanssa, onko pakko vielä yrittää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 00:12

Huvipuistot ei kiinnosta, en ole minkään teennäisen ystävä.