Onko näin liikaa ruuhkaa sairaaloissa?Ei ennätetä tarkkailemman,leikkauksen jälkeen..siirto tuli toipumaan omaan sairaalaan..

Nyt on sitten miehelläni lähtö Töölöön sairaalaan..Neurologin osastolle tutkimuksiin..kun ei pysty kävelemään,ja kovat kivut edelleen..

Avainsanat: ruuhkaa sairaaloissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:11

Pikaista toipumista miehellesi ja sinulle paljon voimia että jaksat tuon rumban.
On se kumma ettei voida hoitaa kerralla kuntoon!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:31

Todella ikävää, ettei miehesi ala jo toipumaan. Toivon sinulle voimia ja miehellesi pikaista paranemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:37

Pikaista paranemista miehellesi ja jaksamista sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 07:17

No voi hyvänen aika. Toivon sydämestäni, että kaikki käy parhain päin. Voimia teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:24

Toivon minäkin parasta mahdollista hoitoa miehellesi ja Sinulle pitkää pinnaa.
Itse olen elokuussa menossa suureen vatsaleikkaukseen Jyväskylän Keskussairaalaan.
Toivon, että voisin saada olla tarkkailuajan siellä, ettei kyydittäisi kotipitäjän terveyskeskukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:14

Toivon ettei halvaantuisi. Siinä vaarana,Veljen tytär oli 20v.tta ja kolmesti selkä leikattiin. JOutu melkein vuodeksi pyörätuoliin kun viivyttelivät leikkauksilla.Pelkäsivät että käveleekö enään . Mutta kyllä pyörä jäi pikkuhiljaa pois. Oli etuna nuori ikä.Eivät uskoneet millään että nuorella voi olla vikaa selässä.Ennenkuin sanoi että nyt tunto pois .Eikä pystynyt seisomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:52

Ota asia näin: hyvä että pääsee parempaan sairaalaan ja parempaan hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:32

En tiedä ruuhkasta mutta monet sairaalat tähn aikaan vuodesta pitävät pientä potilasmäärää..