Katsotko kesällä paljonkin telkkaria?

Mitä ohjelmia seuraat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 07:47

Aika vähän tulee katsottua, mutta sunnuntai-iltaisin olen nyt seurannut Hercule Poirotia ja uutiset kattelen kuitenkin joka päivä.

Kysyjän kommentti

Samoilla linjoilla ; Poirottia seuraan jos vain ennätän (rakastan niitä kirjoja) ,sekä kerran päivässä katson uutiset.Muutoin telkkari jää paitsioon näin kesäaikaan.Muutakin puuhaa kyllä löytyy.
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2011 - 16:19

Ainoastaan uutiset silloin tällöin. Minä en ole telkan tuijottaja. ennen katsoin TV7, mutta kun nyt on antennitalous ei näy sekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2011 - 20:56

Hyvin vähän, nekin harvat mitä seuraan saatan tallentaa ja huonon kelin sattuessa sitten katselen pötköön. Suurin pudottaja ja Karavaanarit lähinnä on nyt listalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:51

Todella vähän katselen telkkaria kesäaikana..kun ei riitä siihen aikaa.Tallenukseen saatan laitta jotakin,ja katson sopivan hetken tullen..Kesäillan valssit olen laittanut tallenukseen joka viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:01

En katso telkkaria kesällä yhtään, syksyn tullessa taas on aikaa töllötellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:06

Todella vähä kun nukuttaa melkein kun sisälle tulen.Talvisin enemmän. Kesäillan vallssia katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 09:30

Eipä kesällä tule muuta katsomisen arvoista kuin uutiset. Uusintoja tai jotain hömppää näyttää olevan lähinnä tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 20:04

En katso, enkä paljon muutenkaan. Tuo amerikan televisio ei vaan ole minua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 08:34

En totta tosiaankaan katso, sillä kesällä on paljon muutakin tekemistä kuin television tuijottelu. Sitäpaitsi vaikken jaksaisi tai haluaisi tehdä muuta kuin istuskella sisällä ja tuijotella telkkua niin kavalta toiselle pomppimiseksi se kuitenkin menisi sillä televisiostahan ei näin kesäisin tule kuin uusintoja uusintojen peräään ja nehän taas ovat tunnetusti tylsiä ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:47

En ollenkaan, filmejä kun sille päälle satun. Talvella enemmän seuraan jotain sarjoja, mutta niitäkin nykyisin hyvin vähän.