Onko kokemuksia kalkkineulotteluhoidosta?

Lisätty: 14.07.2011 - 20:38

Ei tuon pitäisi olla ihan uusi hoitomuoto. Tuo tarkoittaa sitä, että neulalla yritetään rikkoa kalkkikertymiä nivelistä.

Lisätty: 21.07.2011 - 11:29

Nyt on kysyjällä itselläänkin tuoretta tietoa hoidosta: muuta en sano kuin että olin erittäin kivuliasta.

Avainsanat: kalkkineulottelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 10:38

Onko sellainenkin keksitty rahastuskeinoksi? Tulee mieleen kalkkikset eli jos heille olisi tarkoitettu, mutta joukko on sellaista jotka eivät löydä hoitomuotoa ominaisuutensa takia!
Korvakynttilähoito on jo tarpeeksi niskavillat pystyynnostattava, tuollaisesta en ole kiinnostunut lainkaan.

Kysyjän kommentti

Oli pakko valita vastauksesi jotta saat tietää ettei ollut rahastusmuoto. Ihan oikea hoito jossa kalkkia pyritään rikkomaan - tässä tapauksessa minun olkapäästäni - pienillä neuloilla ja toivotaan että kalkki lähtisi sitten itsestään liukenemaan.
Minua ei voitu puuduttaa, joten totean että se oli erittäin tuskallista ja hoito keskeytettiin.
Raukkis akka ei kestänyt sitä järkyttävää kipua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 23:30

En ole koskaan kuullut moisesta hoidosta, mitähän se sitten on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 23:48

Tartetko poskionteloihisi jotain punktiota.Vaiko akupunktiota muuten vaan.Onko kenties niskasi kipeät.
No se siitä ja sen kestävyydestä. Minulla ei sellaisia hoitoja ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 06:52

En ole kuullutkaan tuollaisista neuloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 08:00

Ei niin minkään laista haisua tästä hoitomuodosta. Lienee aivan uutuus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 08:30

Koskaan kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 09:16

Kyllä nyt Ida pistit sellaisen kysymyksen ainakin minun tietokulmaani nähden, ei aavistustakaan.
Vaikka olen aika utelias aina penkomaan hoitomuotoja, pimeeks jää tämä kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 17:46

En ole koskaan kuullut tälläisesta hoidosta, kerrothan sitten mitä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:17

Gooklekaan ei tiennyt tästä hoidosta mitään.Kerro sinä meille mitä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:24

Ihan uusi on juttu, ei tietoa..