Onko sinulla jotain outoja makuyhdistelmiä?

www.mtv3.fi/makuja/ajankohta...ml?1359967

Lisätty: 13.07.2011 - 20:55

Minun herkku Pullavapullan päälle meetvurstia ja kylmää maitoa tai no kyllä kahvikin käy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 21:25

Itsellä ei ole mitään ihmeitä, mutta appiukko syö voileipiä, joihin laittaa sinappia, voita, silliä ,tuorekurkkua ja lenkkimakkaraa.Sen kanssa puolukkamehua...Ei ihan minun makuuni :)

Kysyjän kommentti

Huh, siinä vasta yhdistelmä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 16:57

Hotelliaamiaisella otan aina vähän puuroa jonka viereen maustamatonta jogurttia, hilloa ja tuoretta hedelmäsalaattia. On hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 18:48

On kaurapuuroon laitan itselleni valkosipulia ja sillä siisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 20:05

Eipä tule mitään outoja makuyhdistelmiä heti mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.07.2011 - 21:24

Graavilohi ja musta, sokeriton kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 23:58

Savonlinnassa söin, sokeria lihakeitossa.Siellä oli sellainen tapa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 08:36

Banaaniviipaleet paahdetulla ruisleipäviipaleella, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 10:51

Mitään vallan kummallista ei tule mieleen, ei tauda olla outoja tapoja tuossa suhteessa. Makujen suhteen olen aika tarkka.
Pitäsikö kokeilla tuota kaurapuuroa ja valkosipulia.... pidän valkosipulista mutta en kaurapuurosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 14:26

Penskana tuli syötyä ruisleipäviipaleita, joissa päällä voita ja hienosokeria, kun ei muuta herkkua ollut. Vallan hyvää! Pitänee kokeilla tässä jonain päivänä maistuneeko vielä yhtä hyvältä. Laitettiinhan sitä elttavehnäsenkin päälle voita ja a vot, et ol hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 17:52

Ei äkkiseltään tule mitään mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:39

Minullakaan ei ole mitään outoja makuyhdistelmiä,mutta veljeni vaimo tykkää pullan päällä metvurstia.