Mitä mieltä lakatuista pitkistä kynsistä? Ovat työläitä pitää kunnossa!

Avainsanat: pitkät lakatut kynnet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 19:02

Äläkääs muuta sanoko, minä aloin syömään D-vitamiiniä 50 mg päivässä ja kynnet on kuin korpilla.
Tyttärenikin huomasi kun olin sitten ne lakannut kahdella ei värillä. Tyven erikseen ja kynnen päät
valkoisella.
Mutta kun tässä tiskaat ja teet hommia, niin ne pitäs oitää huoliteltuna aina, mikään ei ole niin ruma
kuin epätasainen lakka kynsissä.

Kysyjän kommentti

D-vitamiinilisä auttaa minullakin. Kesällä ja auringossa kynnet kasvavat, syksyllä pimeässä taas haurastuvat. Tiskatessa irtoaa lakka, ja taas saa olla pullojen ja vanujen kanssa lutraamassa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 09:25

Omat kynnet ei kauhean pitkät mutta yleensä aina lakatut, eivät ole mielestäni lainkaan työläät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 09:48

Omat kynteni lohkeilee ja rapistuu, vaikka hoidan niitä ja syön ravintolisää.Vatsahapoista johtuu sanoo lääkäritäti :( Eikä hoitajan työssä voi pitkät kynnet edes olla...Mutta kadehdin niitä, joilla kauniit kynnet on.Siis omat.
Tekokynsiä saa purkista vaikka minkämoisia,mutta sellaisia en halua.En siihen homman rupea, koska niiden kauniina pitäminen myös maksaa.

Varpaankynteni lakkaan aina näin kesäisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:08

Kauniithan ne ovat jos ei tarvitse tehdä mitään. Itsellä todella lyhyet työn vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:25

Kynteni ovat aina olleet erittäin vahvat ja joskus olen pitänytkin niitä pitkinä. Nykyisin pidän lyhyinä ja huoliteltuina. Kesällä en käytä välttämättä lakkaa muualla kuin varpaan kynsissä, mutta kiillotan toki sormien kynnet kauniiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:46

Eivät ole työläitä pitää kunnossa. Minulla olisi aina pitkät vahvat kynnet lakattuina, omat ovat, mutta kesäaikaan lyhennän ne. Jonkin moiset lentävät ötökät pistelevät minua ja pitkillä kynsillä raavin niitä pistokohtia ja kauemmin kestää parantua, lyhyillä kynsillä voi vaan kyhnyttää ja pistojäljet parantuvat nopeammin. Ranskalaista manikyyriä käytän muuten, mutta en poikkileikkaa kynsiäni, vanhan aikaisesti pyöristän, nämä lyhyet nakkisormet eivät ole nätin näköiset jos tasaan päättyvät kynteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 11:41

Omat kynteni eivät edes kasva pitkiksi, pidän ne lyhyinä ja lakattuina, lakkaan myös varpaankynteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 12:36

Kynteni ovat aina lakatut, mutta ei ne erityisen pitkät ole, ihan sellaiset tavalliset. Työhöni ei myöskään sovi mitkään huomiota herättävät kynnet, en pidä henkilökohtaisestikaan sellaisista. Irtokynsiä en ikinä laittaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 15:45

Minulla erittäi hauraat kynnet ja pidän lyhyenä. Mutta kerran katselin tosi pitkiä kynsiä. Kiinnitti huomioni ja sanoi että omat on. Varmaa 5cm mutta suojeli niitä selvästi. Ei olleet kauniit ,oli kun kotkan kynnet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 16:13

Puolipitkät ja kyllä niitä pitää viilata ja lakata, varsinkin näin kesällä kun tulee mullassamöyrittyä.
Hyvin hoidetut kynnet olkoon pitkät tai pätkät ovat käden kruunu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.07.2011 - 20:48

Kauniithan ne ovat - mutta epäkäytännölliset jos ovat liian pitkät. Yksistään tällainen näpyttely olisi hankalaa, siksi työni takia en voi kovin pitkiä kynsiä pitääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 20:53

Sattuneesta syystä en kynsiä lakkaile!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 22:17

enpä juuri lakkaile enkä kynsiä kasvattele ... aina on kädet jossain tonkimas, nyppimäs kukkia , multaa ai muuta ja niinpä pesen niitä sit usein , jotta eipä siinä lakat pysy eikä tekokynnetkään .. ihan siis perus kyntisenä toimin ja nekin lyhyenä pidän .. jo muinainen ammattini vaati stiä ja siitä jäänyt perinne jota yhä vieläkin noudatan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 17:58

Ovat todella työläät, jos ovat oikein pitkät. Minä en ainakaan voi pitkillä kynsillä tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:43

ei oo pitkät eikä lakatut. työssäni ei tulisi kuuloonkaan - ei muuten mutta turhaa rahan haaskuuta lakkaus kunnei pysyisi. varmaan raapisin ensimmäiset 2kk naamani raapuille ja voi ukko parkaa !
ehkä siihen tottuisi. muuten ei kyllä ole toisten kynsiä vastaan mitään kunhan ne pidetään omalla puolella ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:35

Lakatut kynnet ovat kauniit,jos ne on hyvin hoidetut.itse pidän kynteni aika lyhyinä ja värittömällä lakalla niistä saa kauniin kiiltävät,juhliin ja joskus muutenkin laitan värillistä lakkaa,mutta se ei saa olla mitään räikeää.Viilaan kynteni päät pyöreäksi,kun tylppiä kynsiä en voi sietää.Teko kynsiä en haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:21

Mulla nyt 3 viikkoa olleet geelikynnet lakatut edelleen hyvät..
korjaukseen viikonlopulla kun kynnet kasvaneet joten pikku säätöä pitää nyt tehdä...