Tuoreet terveiset mm. Mäntyharjulta taidekeskus Salmelasta. Käykää jos on mahdollisuus, mielenkiintoinen näyttely tänä kesänä.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...A4ntyharju

Avainsanat: taide maalaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 22:13

Samaa mieltä Mariaana! Viime viikonloppu meni kokonaan Mäntyharjun "asemalla" ja sen maisemissa. Kannatti käydä niin Salmelassa, kuin Vapaa ajan asuntomessuillakin .Oli upeasti järjestetty messualue ja hurjasti nähtävää.Ideoita saatiin :)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Tykkäsimme siis Salmelasta molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 21:22

Tänä kesänä maaseutumatkailumme suuntautui Tuurin suuntaan ja ensi viikolla on vuorossa Tampereen kylpylä ja Särkänniemi, joten nyt ei ole Mäntyharjulle päin reissuja tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:33

Minä tänään Mäntyharjun ohi huristelin. En ole kovin kiinnostunut taidejutuista, mutta varmasti on ollut hieno paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 22:34

Kitos kuvista matkasi oli otollinen . mäntyharju kaunista paikka. Meillä aikomus oli mennä sinne mökkinäyttelyyn eikä vaan tullut lähdetyksi.Mutta tuo pannann muistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:21

Kaunista seutua, olen sielläpäin ajellut taannoin, mutta en kyllä Salmelassa ehtinyt käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:39

Kiitos hyvistä kuvista.Missä päin mäntyharjua tämä Salmela on,kun Mäntyharju on laaja pitäjä.Olen viettänyt lapsuuteni kesiä Mäntyharjun Käävänkylässä missä minulla on sukulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 08:06

Ei ole suunta tänä kesänä Mäntyharjulle päin. Pistetään mietintämyssyyn tulevaisuuden varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 09:27

Kiitos vinkistä mutta kyllä se tältäkin kesältä jää väliin. Kauas on niin pitkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 19:09

Kiitos Marjaana olet laittanut kuviakin, mutta nyt en tänä iltana vielä ehdi katsomaan, huomenna matkusta Sinun varjonaisenasi sinne.Kiitos, että olet järjestänyt minulle tilaisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:01

Kiitoksia, käyn kun eksyn niille nurkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:28

Kuuluu jokakesäiseen ohjelmistooni tuo Salmelassa käynti, jo itse Salmelan miljöö on kokemisen arvoinen.