Huomenna mennään Korkeasaareen koko päiväksi.Se on hauska paikka, kunhan ei ole kova helle, silloin eläimiä ei juuri näy.

Mulle tulee pari pienenpää hoitolasta, niin vietämme hauskan päivän. Omat lapsenihan ovat jo murkkuikäisiä jössiköitä, ei kuulemma vähempää vois Korkeasaari kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 14:25

Kyllä se on yksi maamme parhaista turistikohteista. isot kissat ovat suosikkejani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 07:07

Korkeasaari on kiva paikka. Viihtykää siellä. Minä suunnistan kohti Mikkeliä ja Mäntyharjua. Ensin käymme taidekeskus Salmelassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 08:20

Hyvää Korkeasaaren matkaseikkailua, eihän ne isommat lapset kiinnostu enään, mutta pikku naperoille
kiva paikka.Jospa siellä vähän tuulisi veden keskellä kun ollaan. Nyt on luvannut jo vähän taas viileämpää
meille. Riemullista Ihaa päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 10:20

Muistan kun lapsemme oli kotona vielä. Mentiin kerran kesässä Helsinkiin ja siellä korkeasaareen ,joskus vielä Suomenlinnaan.Aina olimme rätti väsyneitä ja oli kuuma ilma.Kyllähän korkeasaari oli mieluisin paikka meidän lapsille.Se meri jota katselimme, lapset hyppi kivillä .Syöminen oli kallista. Oli meillä eväitäkin kassissa mukana .Aina jotain tarvitsi ostaakin ,jäätelö oli ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 12:17

Korkeasaari on tuttu paikka, lapsuudessani joka kesäinen retkikohde jonne myös "maalaisserkut" vietiin aina kun joku tuli kaupunkiin, päästiin niinkuin siivellä siellä useastikin käymään, kuten linsti ja suokkikin.
Ja olen siellä ollut yhden kesän töissäkin, tosin kioskissa, en siis eläinten hoitajana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:43

Toissakesänä siellä kävin ja totta - viileässä varsinkin kissaeläimet olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 18:20

Korkeasaari on hauska paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:23

Huomenna mennään korkeasaareen, korkeasaareen koko päiväksi..
Kiva paikka, mutta helteellä on paljon piilo eläimiä kun huilaavat pois auringon helteestä..