Haluaisitko elää ikuisesti?

www.voice.fi/index.php?mw=tu...;cid=27965

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 20:10

Eikös ihminen elä ikuisesti - välillä vain vaihtaa palttoonsa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 18:37

en todellakaan ! mitäs järkeä siinä olisi.
ei päämäärää - kaikki jutut jäisi roikkumaan *ehtiihän sitä sitten joskus*
ja ei tätä maailman menoa jaksa kukaan normaali liian kauaa. toivottavasti pääsen pois sitten kun olen elämän ehtoossa vielä hyvissä voimissa (lue - ei vaippoja / letkuja ym) ja valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:47

En. Sellainen 80 vuotta ja mahdollisimman terveenä kun saisi elää ja sitten nopeasti lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 19:07

Työssäni näen niin sairaita kuusikymppisiä, kuin terveitä ysikymppisiäkin.Vaikea määritellä sitä tiettyä ikää, jolloin lähteä täältä haluaisin...Mutta sen kyllä tiedän, etten ainiaaksi tänne jäädä halua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 19:16

Ei minulla mitään sitä vastaankaan olisi, kunhan ei vaan tarvitsisi vanheta enempää...mutta turha toivo, ei onnistu, vaikka kynsin hampain kiinni pitäisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 19:34

suvussa molempien vanhempien puolelta teräväpäisiä yli 90-vuotiaita. toivottavasti edes ripaus geeneistä minullekkin riittänyt.
kunhan mahdollisimman pitkään ja terveenä saisi elellä.
ihminen kuolee oikeasti vasta silloin kun kukaan ei hänestä enää puhu eikä häntä muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 00:12

En todellakaan - tässäkin pätkässä on ollut kestämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 06:09

En haluaisi. Alkaisi varmaan jo kyllästyttämään aina samat kuviot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 07:48

100v.tta kyllä riittää terveenä.

Lisätty: 08.07.2011 - 17:42

Eihän me sitä itse todellakaan voi päättää, milloin lähdemme.Vaan se on se korkeampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 08:50

No en todellakaan, monesti nyt jo rukoien Jumalan puoleen, sillin kn kivut ovat kovat poispääsemistä.
Mutta kaikessa näen johdatuksen elämäni kulkuun.
Uskon ja tiedän, minne olen matkalla. olen valmis kun kutsutaan. Sais nukkua hiljaa pois, ettei jäisi vaan
lakanakääröksi vuoteeseen tai muistittomaksi.
Oäivämme ovat laskettu jo kohdussa ollessamme ja jokainen päivämme piirretty Jumalan kämmeneen.
Ei hätää kun uskoo ja armoon luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 11:03

Kyllähän me elämmekin, mutta välillä meidän pitää vaihtaa kehäämme, eli ruumistamme ja sitten tulemme taas tänne maanpäälle ja koemme toisia asioita joita emme ole aikaisemmin kokeneet !
Henkemme on se joka elää ja elää kaiken aikaa!
Kaikki mitä koemme täällä , olemme jo ennen syntymäämme valmiiksi päättäneet ja syntyessämme se poistetaan muististamme ja kuoltuamme katsotaan kuinka hyvin olemme saaneet sen täytettyä, eli pitääkö vielä tulla uudestaan sitä kokemaan maanpäälle?
Monet meistä on elänyt erittäin monia elämiä ja eripaikoilla maapalloa. Eli ne sairaudetkin olette itse valinneet ja siitä ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään, minäkin, sillä olen kärsinyt varsin paljon kaikesta särystä ja kivusta, nyt olen kyllä saanut jo pahimmista yli ja olen päässyt huumeiksi luokiteltavista lääkkeistä eroon ! Asiasta voin keskustelle , jos jollakin on kiinnostusta , niin yksityisesti kirjeellä!
Kaikille kaikkea hyvää ja pitkää ikää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 11:34

No jos sitä sais aina välillä uuden vartalon, niin mikä ettei.. Tämä nykyinen ruoto ei kyllä montaa kymmentä vuotta enää kestä. Olishan se kiva katsella maailman menoa pitkällä aikavälillä. Seurata maailman ja oman perheen tapahtumia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 11:42

Toiveena elää pitkä elämä, ilman minkäänlaisia suurempia sairauksia. Sitten kun lähdön hetki koittaa, niin haluaisin nukkua ikiuneen, ilman tuskia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 12:00

Eiköhän se ole paras mennä vain päivä kerrallaan ilman suurempia suunnitelmia ikuisuudesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 12:32

Kyllähän sitä nytkin käydään "huollossa" tämän tuosta ettemme kuolisi.
Jokaista sairautta yritetään parantaa ja jokainen kuolema on suuri menetys. Ei kyllä maapallolle, mutta omaisille. Voisihan sitä jättää huollon väliin kun alkaa kyllästyttää?
Toivottavasti tuolla hoidolla saadaan ihmisille jos nyt ei ikuista, mutta ainakin vähemmän kivulias elämä.
Myös nuorena vakavasti sairastuneille olisi hienoa saada ihmisarvoinen elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 16:33

En en en en en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:01

Olisi siinä riittävästi ongelmia. En todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:26

Olen tyytyväinen jos saan elää pitkän ja terveen elämän.