Käyttekö lava/latotansseissa? Tänään Backaksen latotanssit klo 19 alkaen, tuossahan se vieressä on :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 18:02

Asutko ihan vieressä. On minulle kovin tuttukin paikka bakkaksen puutarha. Siinä on makee lava ,iso vanha navetan vintti.Itsekkin asustan isoa vanhaa navetta . Ei ole siellä tansseissa tullut käytyä. Muilla asioilla ,silloin kun työelämä kutsui.Kaunista seutua ja aika tavalla muuttuneena.Kiva kun siinä niitä rakennuksia ,vanhaa ja jotain uutta.Miljöö uudisrakentamisen myötä ihan kiva.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 18:21

Kerran olen siellä tansseissa käynyt. Idyllinen paika näin pk seudulla!
Harmi että muuttuvan rakennusssunnitelman johdosta ei enää ole puutarhapuolta siellä,
siellä tuli käytyä useamman kerran vuodessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:48

Eipä ole tullut käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 20:12

Olisihan se mukavaa käydä katsomassa, mutta lähiympäristössä ei ole tätä mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 00:11

Kävisinhän minä - Tulenliekissä, mutta ukkoni ei jaksa enää pysy vauhdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 09:05

No kivahan se olisi lavatanssit ym. vanhat paikat koluta, mutta ei rahkeissa riitä varaa enään.
Täällä on Sällinkylällä pieni tanssipaikka, se ei ole lava vaan pieni entinen jokunseurantalo.
Siellä on kerran kesässä tanssit ja vanha kansa vaeltaa sinne, mutta en minä enään viitsi.
Tanssut on tanssuttu kohdallani. Hyvää ja reipasta tanssikeliä menijöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 11:05

Valitettavasti ei täällä viron puolella ole sellaisia latoja ,joissa tanssitaan, mutta suomessa käydessäni kyllä menen mielelläni verestämään vanhoja muistoja!
Pian varmaan ilmestyn suomeen ja sitten kyllä lavalle jossakin pitää päästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:25

Ei ole tullut käytyä.