Mikä on herkkumakusi jäätelöissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 17:55

Vanhanajan vanilja :D

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.
Sitä tervaa maistoin ja HUH olipa makuelämys...Minä laitan tervan kyllä mielummin meitin veneeseen.... Mutta makuja kaikilla ja kaikki yhtä hyviä :) Wanhan ajan Wanilia NAM!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 10:21

vaihtelee milloin mikäkin,
tuuteissa useimmiten Ingmanin lakritsituutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 10:28

Tähän on helppo vastata: kirsikkajäätelö höystettynä suklaan palasilla. Parasta saa Italiasta, mutta Ben&Jerry's kelpaa täällä kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:21

Minä tykkään eniten jäätelöauton Tiramisu jäätelöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:30

Tämänhetkinen suosikki on wanhanajan terva. Valmistajaa en nyt muista, mutta tuosta meidän kylän jädekiskalta sitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 12:52

Valikoima johon joudun tyytymään määrätyistä syistä, on aika suppea. Laktoositon rommirusinajäätelö on yksi suosikeista. Valmistajaa en muista, olisko Ingman, tuotemerkkiä en muista myöskään. Harvoin ostan jäätelöä - joskus jälkiruoaksi sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 13:07

En tiedä voisiko jäätelöstä nimetä parasta.Kaikki kovin hyvän makuisia. Olisikohan tuo Nougat.
Tykkään jäätelöstä kun kissa hiirestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 13:20

Suklaa jäde hippusilla (Möövenii ja yllätys Lidin) ja vanhan ajan eskimopuikko pikku nälkään :D
Jäde autoon tiramisukin on nam, sekä muutama laatikollinen ostettu turkinpippuria sieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.07.2011 - 13:34

Minulle maistuu parhaiten valion perinteinen kuningatar tuutti. Geishaakin tosin menee joskus ja Daim-tuutteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 15:15

toffee ja lakritsatuutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 16:45

Fiiliksestä riippuen minulle maistuu vaikka mikä. helpompi olisi sanoa mistä en tykkää ja se on tiikeri-jäätelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:59

En ole jätskin ystävä ja tämän kesän ainoa jätskini oli Wanhan ajan tervalakritsi. Ei hassumpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 21:31

Hulluna jäätelöön;suosikkeja monta,mutta tykkään eritoten minttusuklaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 00:03

Yhden käden sormin on laskettavissa jäätelöni vuoden aikana. Irtojäätelössä Mango-Meloni (liekö enää myynnissäkään) ja pakatuissa Karpalo-Kinuski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 19:52

Kuningatartuutti on ehdoton suosikkini. Maiskis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:21

Perinteinen tiikeri.