Viittaan edelliseen kysymykseeni, tatskoja leikisti, entä rei,ityksiä leikisti naamaan, nenään, kulmakarvoihin, napaan ?

Mistä voisi niitä tilata, jos poikani on salannut tatuoinnit 20 v, niin minä olisin salannut reikitykseni moneen paikkaan joita ei lapsille näytetä, eikä myöskään mamman ja pappan napa renkaita pikkuihmiset vetele.

Avainsanat: feikki naparengas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 19:48

Lävistyksiä itseltäni löytyy ainoastaan korvanlehdistä 6 kpl, mihinkään muuhun paikkaan en lävistyksiä laittaisi, en edes sinne :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 18:40

Itse en lävistyksistä perusta.
Mutta jokainen tekee omalla kropallaan, mitä haluaa, vaikka lävistäisi joka paikan.Siinä muilla ole sanomista paljoakaan.
Puhun täysi ikäisestä ihmisestä nyt.Ja yleisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 21:09

Otin korviini reiät 21-vuotiaana ja siihen tämä lävistely sitten jäikin. Tatuointi on ollut joskus mielessä ja tatuointikuviokin jo valmiiksi mietittynä. Tämäkin taitaa jäädä ajatusasteelle, sillä hirvittää tuo myrkkyjen määrä mitä näihin kiinalaisiin tatuointimaaleihin laitetaan. Jokainen tehköön omalla nahallaan kuten parhaaksi näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 21:47

56-vuotta sitten laitatin reiät korviini ja kultaiset pisarakorut niihin.
Korut ovat vaihtuneet, hukkuneetkin on, mutta en minä muita lävistyksiä itselleni laittaisi.
Minulle tekee oikein pahaa kun kielessä on ja huulessa. Miten sitä syö ja kun kova nuha
on luulisi tulevan kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.07.2011 - 08:18

Toisessa korvassani oli aikoinaan yksi reikä ja siinä korvakoru. Jossain vaihessa totesin että korvakorujahan myydään aina pareittain joten lisäsin korvaan toisenkin reiän. Naimisiin mennessäni otin korut pois enkä niitä ole enää pitänyt.

Vaimollani on korvikset ja napalävistys. Nyt hän suunnittelee tatuointia alaselkään, Heli-keiju onkin jo lapaluussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 10:24

En ihan ymmärrä sun motiiveja,jos(huom jos)sulle saisi tehtyä jotain feikkireikiä/feikkirinkuloita (mutta kuinka???)intiimialueelle,niin kuinka näyttäisit/vilauttaisit aikuiselle pojallesi ne?
Itselläni on vain 3+1 korvareikää ja siihen jää.Tietääkseni mun aikuisella pojalla ei ole tatskoja,muut aiheet kiinnostaa häntä enempi,mutta jos NYT honaisin,tuskin pystyisin muuta sanomaan kuin "aha"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:51

Vastaan edelleen että se on jokaisen oma asia - nahoissaanhan tuon tuntee.