Mestari hiihtäjän kuolin viesti tuli yllätyksenä. Mitä herää ajatuksina Mika Myllylästä.

Olen ollut penkkiyrheilijana nauttimasta, Voiton riemusta kun Mika on hiihtänyt kilpaa.Hurranut ja ollut ilonen. Mutta jäikö taasen yksin hiihtäjä.Ei ystäviä enään Lahden kisojen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 20:27

Huipulla on hyvä olla, vai onko? Sitten kun et enää ole huipulla, niin urheilija jää yksin. Kaverit katoaa ympäriltä ja varsinkin jos kuningas alkoholi tulee mukaan kuvioihin, niin sitten on pelkästään juoppoja ympärillä. Mika sinnitteli vuosia vaikeuksien kanssa, mutta ilmeisemmin päätti itse päivänsä. Surullista, mutta tämä on kohtalo, jollei hae ajoissa ammattiapua.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Ei helppoa Suomessakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 21:04

Olen hyvin surullinen Mika Myllyllän kohtalosta.Lahden kisat oli viimeinen niitti hänen uralleen ja nyt sitten koko elämälleen.Hyljeksityn ei ole helppo elää tässä raaassa maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 21:24

Taisi Myllylä olla herkkä ihminen.Ääripäiden miehiä.Välillä urheiltiin ankarasti,vain paras oli vaihtoehtona.Sitten mukaan tuli uskonto ja sekin taisi mennä hieman överiksi...Ja sitten sama homma alkoholin kanssa.Taisi mies elää täysillä, vaikka teki mitä tahansa...Tai tämmöisen kuvan hänestä sain.
Mutta yksi suurimmista hiihtäjistä ikinä.Kunnia muistolleen.Ja perheelle voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:53

Suuri mestari aikoinaan. Hieno herkkä mies.Rauha hänen muistolleen, toivon, että ei nyt media
eikä muutkaan tahot ala penkomaan hänen heikkoja kohtiaan, niitä on minullakin tarpeeksi ja
jokaisella. Hänen nimensä siirtyy kirkkaana hiihtotaivaan kaltevalle pinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:10

Surullista, taas yksi on poissa. Ihan paha olo tulee kun ajattelen. Toivon vain Mikan perheelle voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:25

Taisi yleinen tuomio olla liian raskas kannettavaksi ja ymmärtäähän sen.
Vatvomine jatkunut, joten tunsi varmaan että sai elinkautisen erheestään.
Olen todella surullinen hänen kohtalostaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 08:26

Yllätysuutinen se oli eilen. Ajoin iltavuoroa ja auton radiosta kuulin..ajattelin ensin kuulleeni väärin. Surullista, voimia hänen läheisilleen. Vähän samoilla linjoilla tuossa edellisen kanssa. Ei ole mukavaa vielä vaikeuksien keskellä olla median riepotettavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 09:44

En seuraa urheilua mutta toki henkilön tiedän. Mitää hyvää ei ole hänestä valitettavasti kuulunut aikoihin eli otti raskaasti dopingasian, oli ilmeisen herkkä ihmisenä. Valitettava tapaus, nuori ihminen vielä.
Häntä on kyllä yritetty auttaa mutta se ei mennyt perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:37

Surullista. Tämäkin tapaus kuvastaa mielestäni yhteiskuntaamme hyvin. Kun on huipulla ja menestyy, on ystäviä ja selkääntaputtajia. Kun menestys laimenee ja ihminen tarvitsisi tukea, ei sitä tulekaan vaan ihminen hylätään. Minusta asianosaisten olisi pitänyt hoitaa homma loppuun paremmin. Tietysti ihmiselläkin on vastuu omasta itsestään. Entisen mäkikotkankin tapaus on vähän samanlainen esimerkki. Kun nimi mainitaan, tulee mieleen vain keltaisen lehdistön yksityiselämää kaivelevat jutut. Onko pohjallla kateus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 12:05

Läheisille voimia. www.iltasanomat.fi/maastohii...46026.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 13:35

Kun hiihto kulki ja mitaleita tuli, riitti olalle taputtelijoita ja ystäviä. Dopingkäryn jälkeen moni käänsi hänelle selkänsä ja media repi otsikoita minkä kerkesi. Loppuelämä oli varmasti aikamoista kärsimystä ykistyiselämän vastoinkäymisineen kaikkineen.
Monta onnenkyyneltä hän suomalaiselle urheiluväelle toi ja lopulta sai osakseen vain pilkkaa ja ivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 21:44

10 vuoden piina päättyi. Hänen kohdallaan alamäki alkoi Lahden mömmökisojen jälkeen. Ikävää, sillä mies olisi menestynyt ilman dopingiakin.

Mika Myllylä jäi mieleeni miehenä, joka rämpi sauvat kädessä, jalat upoksissa suon silmäkkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:27

Hiihtourheilu ei ole koskaan ollut lähellä sydäntäni, joten en ole pahemmin hänen elämäänsä seurannut.