Päiväkahvin aika.Otatko sinä yleensä kahvin kera makeaa vai suolaista ,vai etkö mitään?

Avainsanat: kahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:20

Pelkkä kahvi ja hieman kirkasta sekaan.

Kysyjän kommentti

Minäkin laitan vain kirkasta kahviini.Meinaan sitä kylmää vettä lorauksen :)
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 13:27

En ole makean ystävä, joten joko vähän suolaista tai sitten ihan vaan kahvi kahvina.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 05.07.2011 - 13:35

Neljäs kupillinen Juhla Mokkaa sujahti juuri alas napsuja lueskellessani. Aamukahvin kera syön leipää, mutta nämä välikupit menee sitten ihan raakana maidon ja sokerin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 14:12

Minä en juo päiväkahvia ollenkaan, mutta otan silti suolaista tai makeaa välipalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 17:25

Yritän tosissani vähentää kahvinjuontia. Suolaisesta ja makeasta kahvileivästä olen päässyt onneksi jo aika päivää sitten eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 17:33

Juon hyvin harvoin kahvia vatsajuttujeni takia. Saatan ottaa jotain hyvää jos sattuu olemaan kaapissa
keksi tai rinkelipala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 18:29

Aamukahvin ja usein myös päivä ja iltakahvit juon ihan ilman mitään leivonnaisia,mutta kyllä joskus pitää olla jotain äkki makeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 18:52

töissä ollessa päiväkahvi on lähinnä liikenteessä hörppimistä..............
kotona viikonloppuna tekisi joskus mieli makeaa - mutta en pidä kotona mitään ( just sikx ) eli ei oo suolasta eikä makeeta jollei ole vieraita tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 18:53

Kahvin kanssa menee aivan liikaa herrkuja. Kakkua tuli syötyä ,oikein tiikerikakkua,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 20:20

Aloitin kahvin juonnin peräti 3-vuotiaana ja join vielä muutama vuosi sitten useita kuppeja päivässä. Pari vuotta sitten kahvi ei enää maistunutkaan, joten juon nykyään teetä. Teen kanssa aamuisin sämpylä, iltapäivällä teen kanssa en syö mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 21:02

Vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 00:12

Kyllä elämä meni tyhjäksi, kun lekuri kielsi makeet jutut ja tuoreet leivonnaiset! Kyllä muuten ottaisin kahvin kanssa vaikka millaista hyvää!
No aikansa kutakin sano joku............mutta aina voi lipsua välillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:35

Molempia, mutta juon kahvin useasti kotioloissa sellaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:41

Kahvin kanssa yleensä suolaista, mutta joskus vieraiden kanssa saatta makeakin maistua. Päivällä kahvi menee kahvina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 08:33

Sekä että. Riippuu mistä roikkuu. Muutama päivä on tullut syötyä mansikkakakkua, kesän ensimmäistä ja nyt sitä ei tee enää mieli. Tänä aamuna aamukahvilla söin keitetyn kananmunan ja hapankorpun. Päivällä todennäköisesti töissä pienen leipäpalasen...laihduttaa, laihduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 09:52

Kahvia juon vain aamuisin. Jos tulee juotua päivän aikana, silloin vain se kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 10:49

aamukahvi tosivahva , riittää vaikutus seuraavaan aamuun .
en tykkää makeista leivonnaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:42

Eilen meni kahvin kanssa konjakki napsi.
Ei siinä paljon muuta tarvitse.
Voittaa makean ja suolaisen mennetullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 15:37

Menee varmaan vähän fifti sixti. Voileipiä menee yleensä kahvin kera. Mutta kyllä tulee usein herkuteltua jotain wanhanajan metsämansikkaa ym. kahvihetkillä.