Onko kukaan muu käynny Virtojen Marttisissa? Kokemuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2011 - 12:52

Eipä ole tullut käytyä, vaikka on naapuripitäjä, noin 55 km matkaa. sivistyksessä aukko.

Kysyjän kommentti

Hieno paikka,olin siel viikon leirillä. Kannattaa käydä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2011 - 18:34

Olen ollut parikin kertaa ja vuokrannut kaksikerroksisen "mökin" rannasta. Neljä huonetta ja tasokas mökki. Veloittavat käytettävien huoneiden mukaan. Kiva ja asiallisen palvelun omaava lomakylä.
Ympärillä paljon tutustumisen arvoisia paikkoja.
Lastenlasten kanssa kävimme myös Ähtärin eläinpuistossa. Muistaakseni nelisenkymmentä kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 18:57

www.virrat.org/majoitus.html

tästä vähän opastetta, joskus kauan sitten käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 04:31

Virtojen ohi ajelin just perjantaina, kun kova ukkosmyrsky yllättiä meidät täysin, en ole Virroilla pysähtynyt lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 11:09

Virtain Marttinen on tasokas paikka jonka hinnat on maan mökkimajoituspaikkojen keskikastia. Paikan siisteydessä, tai palveluinnossakaan ei ole moittimista jotenka jos haluat tusututa Virtoihin ja sen lähialueiden nähtävyyksiin en voi muuta kuin suositella paikkaa. Rekeilijälle esim. Torisevan rotkojärvet on käymisen arvoinen paikka. Taiteesta pitävä voi piipahtaa kohtuumatkan päässä olevaan Mänttä-Vilppulaan ja käydä tutustumassa sen moninaisiin taidenäyttelyihin. Eläinrakas taas löytää aivan varmasti katsottavaa Ähtärin eläinpuistosta, tai läheisestä Perinnekylästä hevosineen. Laivaristeilyillekkin lähialueilla pääsee, samoin lavatansseihin, tai tutstumaan Haapamäellä olevan höyryveturipuiston juniin. . Tässä vain muutama niistä syistä joiden vuoksi uskallan suositella Marttista sinulle yöpymispaikaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:08

En ainakaan muista että olisin vieraillut. Joten en usko käyneeni.