Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita kaikille napsuille,joko helle alkaa kyllästyttää?

Itse olen pärjännyt aika hyvin nyt helteellä,äsken katsoin lämpömittariin ja se näytti nyt jo +25c,kissalla kyllä on hieman vaikeuksia vaikka lämpöä rakastaakin etsii viileää paikkaa ja syö hyvin vähän ja aikaisin aamusta.

Avainsanat: lämmintä riittää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2011 - 09:22

Huomenta..Ei helle ole häirinnyt..ihanaa että kesällä on lämmintä..Tunti takaperin menin potilaatikolle hakemaan lehteä..ja tapasin yksinäisen seikkailija..pienen valkoisen koiran...Kävin naapureista kyselemässä,jos olisivat tunnistaneet koiran..mutta ei..En voinut koiraa jättää seikailumatkalle..nyt on minun luonani..Ilmoitin löytöeläintaloon ja ilmoitin,että minun hallussa on tämä koira..jos joku kaipaa..
Oli todella janoinen..pieni karkulainen.

Kysyjän kommentti

Hyvä,että otit karkulaisen talteen ja annoit juomista.Löytyikö omistaja koiralle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2011 - 08:54

No ei todellakaan, ensi yönä suuntaamme kohti Vantaan lentokenttää ja huomen aamulla matka alkaa kohti Hurgharaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 08:56

Ei vielä helle minua kyllästytä, pihalla on tuo uima-allas ja sinne vähän väliä pulahdan virkistymään. Aherran mahdollisimman vähän mitään, talvella ehtii sisällä paremmin nuohota, pihalla kasvejani hoidan ja rentoudun vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:22

Ei kyllästytä helle, minun puolestani siais hellettä olla vaikka kuinka pitkään. Tosin nyt tuntuu suorastaan viileältä, kun mittari näyttää vain +18.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:32

Ei kyllästytä, mutta hellelukema voisi olla vaikka siinä +24°C eikä kolmeakymmentä enää. Tänä aamuna alkoi sade ja se tuntuu nyt todella hyvälle. Oikein hyvää sunnuntaita myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:40

sateinen pilvinen sää ja vain +17°C mittarissa. eilen kova ukkonen raikasti sään.
mutta viikolla oli kuumaa ja kosteaa kuin kasvihuoneessa.
hyvää sunnuntaipäivää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 10:33

Kyllä lämmin on oikein hyvä ja toivottavasti jatkuu pitkään! Muistakaa talvea ja itkekää sen jälkeen! On paljonb kivempi vähentää vaatetusta ,kuin lisätä!
Ennenkaikkea tytötkin on paljon kauniimpia vähissä vaatteissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 11:10

Olkoon lämmintä niin pitkään kuin on mahdollista. Varjopaikkaa pitää kyllä hakea. Muuten vanhat luut tykkäävät lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 13:05

Kyllä oli ihanaa kun aamulla olo20 astetta, viimeyönä on satanut oikien roimasti.
Nytkin on 21 ja tuulee.
Olen mielissäni kohdallani, että laskisi vähän lämpötila, silläpumppuvikainen ei
sitä oikein tahdo kestää.
Tuulettimista tulehtu silmät, vaikka ei kohden puhaltanutkaan.
Sellaista kesää mennään , kuin meille annetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 14:55

Mitä ihmeen hellettä! Tuulee ja on pivistä. Ihan on ikävä jo helteitä, toivottavasti tulevat takaisin ja pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 16:45

Ei haittaa helle vielä mitenkään ja tuskin tulee haittaamaankaan. Täällä hirveä ukkosmyräkkä ja valtava tuuli. Ravitkin,lähtöä, jouduttiin siirtämään ainakin tunnilla myöhäisemmäksi ja ihmisiä siirtämään sisätiloihin suojaan. Edelleen jyrähtelee jossain kauempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 17:46

Liian kuuma? Ei koskaan. Lämmintä saa olla, kun on kerrankin KESÄ !
Muistakaahan juoda riittävästi Napsulaiset.Kivennäisvesi hyvä vaihtoehto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 04:13

Aivan ihanaa olla pitkällä kesälomalla ja vieläpä aurinko hellii. Sais olla koko heinäkuu hellettä, täst' mie pidän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 05:45

Kyllä kesällä hellettä saa olla, mutta yöksi saisi viilentyä.
Luonto vaatii vettä enemmän näillä helteillä ja täällä ei ainakaan ole pisaran pisaraa tullut, kuin letkusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2011 - 21:18

On tainnut pyörrytykset mennä ohi - hyvä niin. Hyvin täällä jaksetaan helteistä huolimatta tai kenties juuri niiden ansiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:03

Kyllä alkaa ja kyllä on tarennut. Ihmeellisä ilmoja joko on liian kolea tai sitten yli kuuma. Missä ihmeessä on ne kahdenkympin kelit. Niistä minä pitäisin. Mutta kun täällä tuo lämpo kohoaa sinne lähemmäs kolmeakymmentä, niin se ei ole enään kiva juttu ollenkaan.