Huomenta ihanaan aamuun napsulaiset! Tämänpäivän suunnitelmasi?

Lomalla on herättävä ajoissa kaffenkeittoon ja sitten pihalle puutarhahommiin,
ennenkuin helleaalto iskee pahemmin ja siten voikin mennä uimaan ja varjoon vilvoittelemaan siestan ajaksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 10:28

Onkimista, olemista, onnellisuutta.

Olenhan onnellinen olemassaolostani.

Kysyjän kommentti

Papan moton kun muistaisi itsekukin: "Olenhan onnellinen olemassaolostani."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 06:22

Huomenta sinullekkin..ja kaikille muille napsulaisille.Juuri olen lähdössä Kouvolan torille aamupäiväksi.. lapsenlapsen avuksi kalan myyntiin..Puhtaa lakanat vaihdoin kun nousin ylös.,jos tämä mieheni tänään kotiutuu sairaalasta..Nurmikkokin pitäisi leikata..ja illasta taas kasteluhommat pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 06:35

Huomenta vaan kaikille aamuvirkuille ja myös myöhään herääville! Omat suunnitelmat menivät osittain uusiksi tältä päivältä, lähden viemään autoa huoltoon, rupesi piiputtamaan eilispäivänä ja lauantaina olisi lähtö lentokentälle ajamaan, eli taitaa mennä alkumatkan järjestelyt uusiin puihin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.06.2011 - 07:21

Huomenta huomenta. Lähdin töihin iloisesti shortseissa ja t-paidassa mutta käännyinkin parkkipaikalla ympäri ja käväisin kiskaisemassa fleecen päälle. Oli vain 13°C lämmintä... Tänään emäntä menee taasen zumbaan ja minä jään lasten kanssa kotosalle. Laitettiin eilen lasten allas pihalle ja kyllä tuo meidän pikku vesipetomme on ollut siitä aivan ihastuksissaan. Huulet sinisenä ja iho kananlihalla vakuutti ettei ollut kylmä ja vielä piti päästä takaisin uimaan. Toivottavasti keli lämpenisi illalla niin että pääsisi tänäänkin altaaseen polskimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:31

Huomenta! Pannullisen kahvia juoneena ja välillä uuteen läppäriin päivityksiä asennellen on aamu alkanut. Lomapuuhaa siis. Mikäli ei tuu paria muuttujaa, niin auto täytyisi käydä katsastuttamassa. Muuten puuhailen mikä sattuu huvittamaan. Kotitöitä olisi pilvin pimein, mutta..... kyllä ne löytyvät myöhemminkin... Aurinkoista ja ihanan hikistä päivää kaikille tasapuolisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:42

Tässä sitä jo hiki nenänpäässä naputtelen napsua ja luen mitä Teille kuuluu.
ei mitään ihme yllätyksiä luultavasti tänään.
Meillä on toripäivä, käyn aikani kuluksi siellä.
Se on paljon sisällä oloa minulla kun tuulettimilla saan täällä viileää.
Ulkona en paljon ole kun ei täällä löydy paljon varjopaikkaa.
Hikoilkaa tasaisesti koko poppoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 07:45

Huomenta kaikille. Mökillä olin yötä ja tulin pyykin pesuun sekä pieniin puutarhahommiin kotosalle. Tänään on vapaapäivä ja vietän sen enimmäkseen löhöten. Mitä nyt pieni pyörälenkki tässä aamupäivän aikaan koska päivällä on sitten taas hellettä luvassa. Eilen oli +27°C ja oli aika tukalaa, kun ei tuullutkaan yhtään. Onnelan pottupenkistä löytyy jo uusia perunoita joten pitänee kaivaa tänään niitä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 08:37

Huomenta sinullekin. Menen ulos nauttimaan auringosta ja vähän kukkia kastelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:10

Tänään jatketaan siivoamista..
Ja iltapäivälle menen tytön karkuri kissan kanssa lääkärille, oli 3 viikkoa kateissa tuli eilen kotiin..Toinen takajalka ihan tulehtunut ja suuri rupi siinä, mutta onneksi ei mitään murtumaa tai poikki ole kun loikkii hyvin ja kävelee, ilmeisesti antibioottia pitää saada siihen, laihtunut raukka kyllä oli, mutta ei kumminkaan nälkäkurkena.. Pysyisi nyt kisu kiltisti kotona ettei enää seikkailulle lähde..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:18

Huomenta! Vietin eilen 12 tuntia lapsuuden ystäväni kanssa, jota en ollut nähnyt liki 14 vuoteen. Tänään jatketaan, sillä huomenna hän matkustaa kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:48

Aamua tai aamupäivää.Täällä ei kovin kuumaa vielä 16+ aika vilpoista.Kyllä siihen päivään mahtuu yhtä sun toista . Eilen iltasella käytiin järvellä uimassa ja saunomassa. Nyt vähän raukea olo vieläkin.
Sinä ajoissa olet noussut ylös. Mutta aamu päivän parahista. Jos päivä ei muuten riitä, otan itsekkin aamusta ja illasta lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 10:09

Huomenta vaan itsellesi. Lomat pidetty tällä erää, mutta se ei estä aikaisia ylösnousuja ja pihalle menoa täälläkään. Kiireesti virkahommat ajantasalle ja sitten saankin nauttia päivästä tehden pientä siistimishommaa. Lämmintä riittää ja lisää on tulossa - onneksi on ainaviileä terassi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 10:43

Aamukaffeet parvekkeella, aamukävely vielä raikkaassa säässä, kahvit + eväät miesväelle talonrakennustyömaalle ja samalla uinti siellä, loppupäivä pientä kotihommaa ja loikoilua auringossa, illalla vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 14:34

Mattoja olen pessyt ja samalla ihastellut koiranpentuja.Kuusiviikoiset terrierilapsoset jaksaa jo aika paljon riehua :) Omani saan anoppilasta kotiin viikon päästä.Sitä onnea....Ja pissalätäköiden siivoamista siis tiedossa.Puhtaat matot vasta myöhemmin lattialle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 21:55

Tämä päivä on vierähtänytkin täällä Tuurin ihmeellistä maailmaa katsellessa, mittari näytti +33 astetta ja rannalle oli täältä päästävä, onneksi lähin uimaranta löytyikin 6 km:n päästä, joten johan vilvoitti. Ensi yö ihanan isossa lukaalissa, eli Tuurin hotellissa, eiköhän se uni tule, kun olen aamuyöstä jo klo 3:15 herännyt ja matkannut tänne. Huomenna paluu kotiin :)