Minkälainen paikka on Turkin Alanya .

Onko kallis paikka ,entä ruoka ,onko hinnat Suomea kalliimmat .Kuulenna hinnoista pitää tinkiä ,vähän neuvoja .!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2011 - 23:34

Hintataso Suomeen verrattuna edullisempia ovat kampaamot, optikkoliikkeet, vaatekaupat ja joukkoliikenne. Ravintolaruokien ja alkoholijuomien hinnat lähentelevät Suomen tasoa.
Supermarketeissa ja ruokakaupoissa hinnoista ei tingitä. Tinkiminen kuuluu basaareihin, siellä hinnat saattavat tippua jopa puoleen.
sunsearch.info/turkki/alanya/opas/abc/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2011 - 00:51

PS. Napsun Haku -toiminnolla löytyy jo 93 sivullista juttuja Alanya:sta
Luettavaa sekä katsottavaa (kuvia).
www.napsu.fi/haku/?domains=w...w.napsu.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 01:04

Eikö tätä kohdetta tule oikein telkkaristakin? Niitä viimeisiä paikkoja, joihin matkustaisin... Mutta makunsa kullakin. Varmasti joku tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 04:45

En ole vielä "ehtinyt" kyseiseen paikkaan, mutta sunnitelmissa on aikomus mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 09:22

Tinkaaminen A ja O, ota pois 90% ( viime vuonna opas neuvoi aloittamaan Kusadasissa) hinnasta ja sen jälkeen alkaa tuo tinkaaminen, mutta kun tulee kohta jossa olette 3-5 euron hintaerolla yleesä menee tasapeliksi kun mennään siihen puoleen väliin.. (mutta siihenkin loppuvaiheessa kyllästyy, kun aina on tuo tinkaaminen, joka ikisestä tavarasta)
Halpaahan siellä on todella, syöminen esim. paukut kyllä maksavat samaa kuin Suomessa, olutkin hieman halvempaa mutta kaikissa paikoissa ei voi tingata niissä jo kyltti ovella..
Eikä ruuista, apteekeista ym sellaisista tinkaaminen ole sallittua...
Markkinoillakaan ei tingattu, heillä kun jo oli halvat hinnat)
Ystäväni tuli sieltä juuri äsken, oli siellä pari viikkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 10:06

Kauan sitten kävin ja sellainen pieni paikka oli. Ranta oli niin tuulinen, ettei siellä voinut olla.
Hintataso edullinen ja vaatteet mitkä sieltä ostin silloin, ovat vieläkin hyvässä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 10:49

Paljon turisteja, hinnat jonkin verran Suomen hintoja edullisemmat paitsi ruoka ja juoma aika lailla Suomen tasoa. Jos jotain vähänkään kalliimpaa ostat, kannattaa rohkeasti tinkiä. Parturi- ja kampaamopalvelut edullisia.