Niin huomenta vaan virkeät napsut. Kuinka päiväsi lähti käyntiin?

Lisätty: 28.06.2011 - 08:34

Oikein ihanaa lomaa kaikille lomalaisille. Meikä menee iltavuoroon, mutta sitten on taas vapaata.

Lisätty: 28.06.2011 - 22:36

Ps. Hyttysiä ja paarmoja on ihan omiksi tarpeiksi asti.

Avainsanat: tiistai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 09:30

Tänään taas rehkitään olan takaa, jotta saadaan huusholli valmiiksi ennen matkaa.. ja hoitoväelle pakkaseen ruokaa...
Lihapiirakkataikinaa odotan nousevaksi...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 08:21

Huomenta itsellesi, toinen lomapäivä alkamassa ja vielä työpäivän rytmi eli heräsin jo klo 5. Aurinkoinen paistaa kauniisti ja tässä ajattelin ensimmäisenä piipahtaa Savonlinnan torille kahville, meillä turistikausi alkaa olla täydessä vauhdissa ja torin hyörinää on kiva seurata, kun ei ole kiire minnekään. Loppuviikosta sitten alkaa oman lomareissun valmistelut pakkauksineen, lähtö viikonlopulla Makedoniaan Ohridiin kahden viikon reissulle, sieltä sitten piipahdamme Albaniaan Tiranaan pikavitiitille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:48

Aamuun sisältyi ainakin yksi jännittävä uutinen...jännitys jatkuu vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 09:55

Fiina-koiran kanssa riipaisin metsälenkin heti aamulla. aurinko paistaa pilvettömältä, tulossa lämmin päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 10:03

Aurinkoisena ja lämpimänä alkoi ja jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 10:47

Juu herätty on ja oikein aurinkoiseen aamuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 11:16

Minä varauduin 1 pikkuihmisen tuloon aamulla aikaisin, jäikin merenranta paikkaan, mammalla on vaan uima-allas täällä. Kävin Tyksissä olkapäiden ultraäänikuvauksissa, sen verran se lääkäri sanoi että kuluneet, rappeutuneet ovat ja särky ei tokene aspiriinilla, minulla on kyllä hyvät lääkärit jotka tonkivat minua ja hoitavat. Aurinko paistaa lämpimästi, taidan mennä keinutuoliin pihalle lukemaan ja suunnittelemaan telinettä kirjaa varten, ei olkapäät ja niska jaksa kauaa kirjaa pidellä, pitää kehitellä joku juttu siihen, mieheni sellaisen kyllä minulle väsää kunhan esitän asian hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 11:30

Heräsin joskus puoli neljän aikaan ja syön aina kaurapuuron siihen aikaan, koska minun on
otettava vahvat opioidit sen jälkeen ja sitten vielä nukahdin pari tuntia.
KYllähän ulkona aurinko paistaa ja hellettä luvataan. Minulla nuo päivät ovat aika samanlaiset
Eläkeläinen ei paljon vaihtelua saa tähän päiväänsä, kun nuo ruumihin riesat ovat vaivana, sen
mukaan on menot ja olot järkestettävä.
Saisi sen kipu Pirun kiinni ja kidutettua kuoliaaksi, niin siinä sitä hommaa olisikin.
Kaikille toivon kuitenkin jokaisen kehoon ja olotilaan sopivaa touhuilua ja lepoa väliin sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 13:35

Kesäpäivää sinne savoon vaan. Täällä paistaa aurinko täydeltä taivaalta.Varjossa on 29 mitä mahtaisi olla tuossa kovassa paahteessa. Nyt ihana uida, vetet ainakin lämpimiä.Ruokaa tein tuossa ja syötiin. Eilen innostuin tekeen pullaa pakasteeseen. Ei trvitse kaupasta sitä ostella.Lepikossa hyttysysiä ja auringossa paarmoja. Onko teilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:14

Ihanaa helteet ovat palanneet vihdoin ja viimein. Lomailen jo toista viikkoa ja kirjoja olen lukenut vinon pinon. Koiran kanssa pari lenkkiä tänään käynyt ja nyt vaan nautiskelen tästä ihanasta lämmöstä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:26

Muutaman pikku asian kun lähdin heti aamutouimaan hoitelemaan, niin johan siinä vierähti kokonainen päivä, mutta palkkioksi torilla kaffeet särpimenkera :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 17:17

Pari työkeikkaa tein aamupäivällä...ja senjälkeen kävin hiukset leikkauttmassa.Aamusta mieheni lähti selkäleikkaukseen..kävin juuri sairaalassa,mutta ei ollut tuotu osostolle... vielä oli heräämössä.Pitää illasta soittaa sairaalaan ja kysyä vointia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 18:07

Muistappa olla taas kerran ahkera!

Minulta tuo oleskeleminen sujuu vallan mukavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 07:36

Kun ei aamulla nukuttanut, nousin jo kuudelta ja tein pyöräillen aamulenkin ihanassa kesäaamussa, sen jälkeen kotiin aamukahvia keittelemään ja hetkeksi napsun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 11:31

Aamuni lähti tänään 29.6. oikein aurinkoisesti alkuun ja toivottavasti koko päivänikin jatkuu samoissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:08

Kiitos kysymästä, aikaisin alkoi ja päivä oli mitä parhain. Oikein ihanaa lomaa sinulle paarmoista ja hyttysistä huolimatta.