Valoilmiö Uudellamaalla viime yönä? Kuka onnistui näkemään ja mikähän se oli?

Avainsanat: outo ilmiö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 17:59

Se oli tiskivettä jota joku heitti taivaalta.
yle.fi/alueet/helsinki/2011/...origin=rss

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 08:05

YLEn mukaan Uudellamaalla. silminnäkijät kuvailivat ilmiötä YLE uutisille keltaisena pallona, jolla oli vihreä pyrstö. arvelivat asiantuntijat meteoriitiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:16

Kaukana Uudeltamaalta sikeässä unessa ei näkynyt minkäänlaisia valoilmiöitä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:38

Unessa en nähnyt mitään ilmiöitä ja noita valoilmiöitä on esiintynyt kautta vuosikymmenien niin kauan kun muistan. Eli ei mitään uutta auringon alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 08:47

Paistaahan se valo joskus risukasaankin, mutta harvemmin.

Veikkaan jonkun uuden kansanedustajan älynvälähdystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 09:29

Olikos tuo nyt se asteroidi joka ohitti maan, rekan kokoinenhan tuo oli...

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...0_ul.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 11:23

jassoo, ei tänne koperoni nurkkaan näkynyt mitään valoilmiötä, vaikka parvekeelle oli ovi auki.
Lienekkö aavistanut sen tulon ja laittanut silmäni kiinni juuri silloin.
Ja meniköhän se Keski-Suomen yli ollenkaan.

Lisätty: 28.06.2011 - 11:32

Radiossa juuri (11.30) joku avaruusherra kertoi siitä valoilmiöstä, että se oli meteoriitti, jonka
palanen voi löytyä, mutta se ei ole kivitalon kokoinen , vaan kananmunan kokoinen suunnilleen.
Avaruudesta eivät meidän siskot ja veljet olleet vierailulle pyrkimässä, kertoi hän.
Joten rauhassa vain unimaailman aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 13:40

En ole unissanikaan nähnyt tuota valoilmiöö. Onnistuispa joskus näkemään.Tuollainen iso kekäle lojahtaisi vaikka lahden vesijärveen eiköhän olisi kuumaa vettä. Vai menisikö koko järvi piloille ja kaasuuntuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 14:10

Eipä tullut huomattua, taisin nukkua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 16:29

Enpä mitään huomannut, taisi unihiekkaa heittää mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2011 - 23:51

Minä näin vain pimeää,kun nukuin...aamulla kyllä näkyi aurigonsäteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2011 - 08:06

Ei näkynyt ihan meillä saakka, ja tuohon aikaan taisin katsella unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2011 - 09:07

Ei harmainta aavistustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 06:03

En huomannut.