jos olisit eläin niin mikä eläin olisit ?

tuttavani vihaavat minua siitä kun päätän heille eläimen mitä he muistuttavat ^,^

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2008 - 12:37

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2656

Lisätty: 17.10.2008 - 12:39

mie pistin linkin omasta samanlaisesta kysymyksestä : ) mie olisin se koira jolla olisi hyvä koti ja rakastavat omistajat sekä herkulliset ruoat ja lokoisat oltavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2008 - 06:24

jos perheeltä kysyttäisiin niin olisin räksyttävä rakki koira. omasta mielestäni olen kuin norsu, pitkä muisti ja suojeleva

Lisätty: 17.10.2008 - 10:13

ja tosi iso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 09:17

Olen kuin kissa - makaan mielelläni sohvalla ja nau`un

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 09:33

Olisin ehkä jokin koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 20:03

varmasti olisin kissa, tiikeri tai leijona...kissa eläin kuitenkin. tykkään kaikesta paijaamisesta ja silittelystä. ja leuan alta kutittaessa alan kehräämään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 21:08

Mä olisin edelleen sen terhin kyssäris aiemmin vastaamani (eli kopsu siit):Jos voisin niin oisin (aika runollista..hmm..) kauneuden puolesta hevonen, voiman puolesta tiikeri, pehmeyden puolesta kissa, uskollisuuden puolesta koira, jne. mutta olen vain kauris....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 07:37

Tiikeri