Hyvin,ripeänä tyttönä keskiyöllä lahmasin naapurin ruispellon ja nyt odottelen kuin komea isäntä tulee, mitä varten?

Taionko ruipellonentiseen kuntoon vai ostanko tilalle syksyllä rukiit.,uuta kauppaa tuskin muusta
tulee, vai kiviäkö ropisee niksaan ,että en enään ensi vuonna ruispellolla pelehdi.

Avainsanat: vakkaseni on aivan tyhjä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2011 - 23:17

Nyt nyt menee kovaa .Kyllähän nyt on odottelun makua. Siellä isäntä joka voisi olla kiinnostunut.Olitko alasti?Isäntä talolliset silloin huomaa paremmin.Armastahan siinä haetaan.Kokonpolton jälkeen kieriskellään ruispellossa .Taikojahan nuo taisi olla.Omia rituaaleja, mitkä Juhannukseen on kuulunut.Meniköhän monen kauniit rukiit lakoon.Vaan nousiko loppuleikeissä kuitenkin pystyyn.
Se jääköön salaisuudeksi, kerrotaan jatkoa sitten tuonnempana.

Kysyjän kommentti

Kuule bongari, saveen meni juoksenteluni, ei jäänyt vihneen vihnettä tulokseksi.
Ja senhän tiedät, että jos "pystyyn"joku jäi, niin keinithan me naiset tiedetään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2011 - 20:54

olisikohan tuossa juhannustaiassa mennyt ajoitus pieleen? ei siis ketään vastaan tullut missään vaiheessa?

olisikos tämä ollut parempi taika:
- kun juoksee alasti saunasta tullessaan juhannusyönä ruisvainion ojia, niin yhdeksännessä ojassa tulee sulhanen vastaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 21:15

no teit ihan oikein .mut pitas kai vahan antaa harkintaa. mikäli ei sittenkään kysy suoraaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 21:30

Elähän sano, ties vaikka isäntä miten innostuis.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 21:32

Muistitko jättää puh.numeroa sinne sun tänne,että komea isäntä tietää soittaa tai vaikka Napsun linkin kautta?????Toisaalta alasti kirmatessa juhannusyönä,jos ojia on harvakseen.Onko pakko olla se yhdeksäs,varmasti riittää eka tai toka oja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 22:08

juhannustaikojako olet tehnyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:36

Toivossa on hyvä elää. Eihän vain tullut ihottumaa kriittiseen paikkaan? Jos tuli, niin oot rukiille allerginen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 00:05

Yrittänyttä ei laiteta. Ja mitä rukiinkorvuaksiin tulee, niin eihän se isäntä tiedä kuka siellä on juoksennellut ja jos tieää, niin voi olla se oikea ja pyytää vaikka Sinut korvaikseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 07:48

No kyllä me nyt jännätään sun puolesta. Katsos se sulho voi ilmestyä tässä jollakin viikolla..ei kaikki niin kiireisiä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 11:49

Kyllä se sokeakin kana joskus jyvän löytää. Onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 12:54

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:08

Odottele rauhassa. Komia isäntä tulee ja sinua emännäkseen kosaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 14:22

Ei kun sitten näin nimimerkillä sivusta seuranneina odotellaan tuloksia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 05:54

Perinteisiä juhannustaikoja olet Sirkkaliisa ruvennut tekemään. Älähän vielä nielaise, ties vaikka ovikello kilahtaa.