Pesettekö rintsikat erillisessä pussissa tai suljun muljun muun pyykin kanssa koneessa?Tuli mieleen,kun kun ne pienet pussukat

mulla aina kateissa,missä rinuliliivejä kuuluis pestä...

Lisätty: 25.06.2011 - 21:50

Jumppis,olepas helläkätinen pusseillesi juuriharjan kanssa...

Avainsanat: triumph-pesupussi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2011 - 18:08

juuriharjalla saunassa kuuraan pussit!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2011 - 17:16

pesen käsipelillä rintsikat, ovat senverran fiinit jotteivat konepesua suvaitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 17:29

Erillisessä pussissa tulee pestyä. Kahden pussin taktiikalla olen pärjännyt. Yksi on aina kateissa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 18:10

Pesupussissa pyöräyttelen, kolmen pussin taktiikalla aina joku löytyy käyttöön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 18:36

Kun uudehkot ovat liivini niin käsin pesen ja kun alkavat vähän vanheta niin pesupussissa, on kerran irronnut se tukikaari koneessa ja kone piti lähes purkaa että sen kaaren sai sieltä pois, on siitä lähtien pesupussi ollut käytössä minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 19:42

Pesupussissahan ne tulee pestyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2011 - 21:04

Uudet käsissä ja vanhemmat arkiliivit pussissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 00:05

Pussissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 08:03

Käsin pestään täälläkin, Palisanterin kanssa olemme helläkätisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 08:59

Pesupussissa pesaisen, uudet ja hienommat tietysti käsin. Ohjeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 09:11

Paremmat liivit tulee pestyä käsin, mutta arkikäyttöiset ohuet ihan koneessa muiden kera pyörimässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 16:31

Rintsikat pistän muiden pyykkien joukkoon pesukoneeseen. Jos uudet pesen käsin jonkin aikaa. Olen ajatellut ostavani toisenlaiset urheilu liivit.Pieni paita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2011 - 21:00

Rintsikat pesen pesupussissa. Olen hankkinut muutaman pussukan milloin mistäkin tarjouksesta. Hyvin löytyvät seuraavaan käyttöön, sillä ripustan pussukat siivouskaapin oveen odottamaan seuraavaa pesua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:26

Ei tällaiset hehtaaritoppaukset mahdu pieniin pussukoihin. Sinne roiskaisen muiden samanväristen joukkoon. Ja hyvin ovat toimineet, eivät kutistu eikä viru!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 10:52

Ei ole ritsikoiden pesemisestä kokemuksia. Lienee tarpellinen tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2011 - 13:23

Pesupussissa pesen. Ei pääse kaarituet konetta rikkomaan eikä henskelit sotkeennu muihin vaatteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:23

Pesen muiden pyykin seassa. Riippuu vähän liiveistä, arkiliivit menevät muun pyykin seassa.