Hei kaikille napsu ystävilleni,onko teillä kaikki hyvin?

Minulla oli vaikeukkisia terveyteni kanssa,mutta nyt ei enää pyörrytä niin paljon,kun pyörrytti.En toivo kenellekkään samanlaista oloa,kun minun korvasta johtuva pyörrytys johtui.

Avainsanat: pyörrytys korva tasapaino elin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 22:03

Ethän vain vetänyt niitä lärvejä kuten aiemmin uhosit. Jospa se pyörrytys johtuiki siitä, hi hii...
toivottavasti nyt olet kunnossa.

Kysyjän kommentti

Juu lärvitkin tuli vedettyä,mutta vasta juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 16:42

Sinulla on ollut v armaan kamala olo.Toivon, että tasapaino palautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 16:57

No jopas nyt, se on ikävää, olikohan joku verenkiertohäiriö. Mutta se tinnitushäiriökin aiheuttaa pyörryttämistä.
Taitaa olla vanha vaiva, kun niin rauhallinen olet.
Ei muuta kuin Keuruu kylpee vesisateessa ja ei mikään lämmin ilma ole.
Minun piti mennä Iso-Kirjan juhliin, mutta katsonkin ne netistä. ei siellä olisi kiva olla
hytisemässä kapeilla lankkulautoloilla istumassa.
Istun nojatuolissani ja kuvittelen kirkkovieraat ympärilleni.
Toivotaan nyt, että toivut, ettei päin seiniä tarvi kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 17:19

Voi sinua kissaäiti. Toivottavasti olet pian teräskunnossa ja saat nauttia juhannuksesta. Meikäläinen lähtee yövuoroon ensi yöksi ja sitten jää pitkille vapaille. Hyvää juhannusta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 17:54

Pikaista toipumista ja juhannus tulee jolkottaen myös sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 18:22

Viheliäinen vaiva, toivottavasti ei uusi, hauskaa Juhannusta kaikesta huolimatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 18:37

Hui huimausta,mulla oli ekan kerran elämässäni verenpaine(se yläpaine)korkealla työkeikalla,stressitilanteet,mutta veikkaan NYT kotona ollessa on paineet yhtä matalat kuin ennenkin.Kokemusten joukkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:06

Toivotaan että tasapainosi palaa oikeisiin lukemiin.
Meillä kaikki hyvin, vaan tämä meidän pieni 1 vuotias lapsenlapsi ( koko viikonlopun meillä hoidoss, vanhemmat työssä koko Juhannuksen) saa meidät juoksemaan jotta varmaan joka ilta kaadumme sänkyyn väsyneenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:06

Hyvä että olet toipumaan päin, kyllä minä vähän ihmettelin mihin olit hävinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 19:28

Hei vaan sinullekin kissaäiti.
Ihmettelin jo minne olet hävinnyt...aavistin että on sairaus iskenyt..Kiva että ole jo paremmassa kunnossa.
Meillä on muuten kaikki hyvin,mutta mieheni selkäleikkaus heti juhannuksen jälkeen.
Olen onnellinen,kun näkee miten lapsilla ja tyttären lapsilla onni kukoistaa..Huomenna menemme tyttären kihlajaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:14

Kerkisin jo ajatteleen mihin katosit hetkeksi. Olet niin ahkera ollut.Oliko huimausta ja oksentelua.
Minulla oli viime jouluna sitä tutkittiin sanottiine ttä tulee korvasta ,silmistä ,niskasta ja jännityksestä,
Mutta käskivät tulemaan välittömästi hoitoon jos uusii.Se oli kamalaa ja oksennutti.
Toivotaan että olosi olisi parempi. Menee kaikki pipariksi muuten. Joten rauhalliseti Juhannus.

Lisätty: 23.06.2011 - 21:17

Kysyit vielä onko kaikki ok. Kyllä ei mitään sairauksia se on ihan jees.Nautin täysin luonnon kauneudesta ja vehreydestä.Olen luonnon helmassa .Hyvää Juhannusta sinulie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:34

Toivottavasti voit jo paremmin, mukavaa juhannusta Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 14:10

Toivottavsti voit jo paremmin,kissaäiti! Hyvää juhannusta sinulle!